LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium telefoon afgesloten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marktap

Pretium telefoon afgesloten

Ongelezen bericht door Marktap »

Vanaf 1 december zijn wij afgesloten van het pretium netwerk wisten ze ons te vertellen bij de klantenservice.

Er konden 2 redenen zijn, of wij hadden ons aangemeld bij een andere aanbieder (wat niet is gebeurd) of het had te maken met een verhuizing. Wij wonen hier net een jaar en waren nog niet van plan te verhuizen dus dat is het niet.

Hoe kan dat nou zomaar? En volgens de klantenservice kon het wel 10 dagen duren voor we ons nummer en de verbinding terug hadden. Een dezer dagen konden ze misschien ook meer vertellen door wie/wat de afsluiting veroorzaakt is.

En nu?

jor

Re: Pretium telefoon afgesloten

Ongelezen bericht door jor »

Ik zou haast zeggen wees blij dat je eraf bent maar goed :wink: .Heel vreemd allemaal en je moet dus maar afwachten wat Pretium te melden heeft?

Willem1957

Re: Pretium telefoon afgesloten

Ongelezen bericht door Willem1957 »

Interessant. Ik denk dat veel mensen blij zouden zijn als dit spontaan gebeurd met een abonnement bij een organisatie die zo berucht is. Uit onderzoek van de consumentenautoriteit blijkt dat PT een groot deel van haar klantenbestand is opgebouwd na het verkeerd informeren van klanten.

Twee opties:
1) je wilt van PT af: ze leveren niet waarvoor je betaalt dus lijkt het me niet moeilijk om daar in algemene voorwaarden iets over te vinden; zij hebben nu het contract verbroken en dus zijn zij verantwoordelijk en aansprakelijk voor alle kosten etc. Houd de kosten bij en eis genoegdoening als blijkt dat de fout niet bij jou ligt.
2) je wilt niet van PT af. Houd de kosten bij en declareer dat bij ze als ze hun fout toegeven. Maar fouten toegeven doet dat bedrijf waarschijnlijk niet.

Er is een groot forum over PT dat iets vaker zal worden gelezen en door meer mensen. Wel interessant om te blijven horen wat er nu mis is gegaan. Succes in ieder geval.

groet, Willem

Gesloten