Op 2 januari heb ik een abonnement afgesloten voor een Sony Xperia Z1 Compact voor €19 in de maand. Hier kreeg ik een bevestiging van via de mail. Een dag later kreeg ik echter opnieuw een bevestiging van mijn bestelling maar hier stond dat het abonnement €22 in de maand kost. Hierop heb ik de klantenservice gemaild en kreeg ik het volgende antwoord:
Goedemiddag,
Bedankt voor uw e-mailbericht.
Ik heb even wat nagevraagd bij een collega, en het volgende is het geval.
22,- is de reguliere prijs voor de door u gekozen aanbieding. De 19,- die u bevestigd heeft gekregen is helaas niet juist.
Voor dat bedrag kan ik de deal niet doen toekomen.
Graag hoor ik van u of u het toestel wilt ontvangen voor 22,- of dat ik uw aanvraag moet annuleren.
Mijn excuses voor de ontstane verwarring.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Nu is mijn vraag echter of ik toch recht heb op de aanbieding voor €19 per maand omdat ik hier een bevestiging van heb gehad, of dat gsmtopdeal.nl in het recht staat om te zeggen dat door een fout dit aanbod niet geldig is.
Ik heb nog geen contract getekend, maar ik heb wel besteld. De mail die ik kreeg waarin stond vermeld dat het abonnement €19 kost had als onderwerp: Bevestiging BEN bestelling.
Tommieboy_007 schreef:Ik heb nog geen contract getekend, maar ik heb wel besteld. De mail die ik kreeg waarin stond vermeld dat het abonnement €19 kost had als onderwerp: Bevestiging BEN bestelling.
Heb je dus wel een aanbod van een contract ontvangen van 19 euro? Tekenen en opsturen.
Tommieboy_007 schreef:Ik heb nog geen contract getekend, maar ik heb wel besteld. De mail die ik kreeg waarin stond vermeld dat het abonnement €19 kost had als onderwerp: Bevestiging BEN bestelling.
Heb je dus wel een aanbod van een contract ontvangen van 19 euro? Tekenen en opsturen.
En vervolgens wordt er gewoon 22 euro van je rekening afgehaald. Het oude probleem, recht hebben en recht krijgen.