LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijsstijging Orange (Dutchtone)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jasper

Prijsstijging Orange (Dutchtone)

Ongelezen bericht door Jasper »

Afgelopen december liep mijn gsm abonement van de toen nog geheten Dutchtone (nu Orange) af. Ik had een Business 120 abonement. Deze abonementsvorm werd echter opgeheven en men advieseerde mij de "All-in €60", dat zou voor mij het voordeligst zijn.

En vanaf dat moment gingen de rekeningen omhoog, terwijl ik minder bel.

Vandaag (13/5) kreeg ik de factuur van april binnen.

Gebeld: 3u 18min
SMS : 171
Kosten: € 90,76

Ter vergelijking:

rekening 07/07/02
Gebeld: 5u 59min
SMS : 231
Kosten: € 108,61

rekening 07/10/02
Gebeld: 9u 15min
SMS : 181

Eén en ander geeft wel aan dat bij dutchtone niet alleen de naam veranderd is, maar ook de prijzen.

Wil je ervan af? Dan heb je een probleem: dat kan namelijk niet je contract loopt t/m december. En als je vroegtijdig wil opzeggen kost je dat in één keer het resterende aantal vaste maandelijkse kosten. (nu dus 8x €60)

Er moeten meer mensen zijn die deze radicale prijsstijging is opgevallen. Is er wellicht al actie tegen hebben ondernomen?

Graag uw reacties!

Groet,
Jasper Thomasson

Jasper

Re: Prijsstijging Orange (Dutchtone)

Ongelezen bericht door Jasper »

Er staat:
rekening 07/10/02
Gebeld: 9u 15min
SMS : 181

de kosten moeten €113,24 zijn.

Jaap

Re: Prijsstijging Orange (Dutchtone)

Ongelezen bericht door Jaap »

Is inderdaad zo. Heb ik ook ervaren. Werd ik gelukkig door winkel op getipt. Ben inmiddels overgestapt naar Tmobile.
Belt beter en goedkoper!

Jaap

Gesloten