LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijsverschillen Siemens DECT

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bkamph

Prijsverschillen Siemens DECT

Ongelezen bericht door bkamph »

Omdat mijn Siemens Gigaset 3010 draadloze telefoon onlangs gesneuveld is, ben ik me aan het orienteren op een nieuwe DECT set (Siemens A250). In Nederland kost dit toestel EUR169 en tot mijn grote verbazing kost hetzelfde toestel in Duitsland slechts EUR69! Een prijsverschil van EUR100! Ik heb voor de zekerheid nog eens gecontroleerd of dit wel klopte via de website van Siemens NL en Siemens D en ja hoor. Enorme prijsverschillen voor alle producten. Gewoonweg belachelijk.
Ik heb de Siemens klantenservice in NL gemaild en kreeg een antwoord met een lijst van redenen waarom de telefoons in Nederland duurder waren. Dit antwoord kon mij niet overtuigen van de noodzaak om in Nederland zo'n extreem hoge prijzen in rekening te brengen.
Misschien de moeite waard om dit eens uit te zoeken bij Siemens?

Bert

Gast

Re: Prijsverschillen Siemens DECT

Ongelezen bericht door Gast »

Het grote prijsverschil klopt inderdaad. Ik woon zelf aan de duits/ nederlandse grens en heb in januari 2004 een gigaset A200 gekocht voor € 59. Hetzelfde toestel kost in nederland op dit moment via het internet in de aanbieding € 89 en dan praat ik niet over de gerenomeerde bedrijven, die normaliter deze telefoon op dit moment aanbieden voor meer dan € 100. Om nog een voorbeeld te geven kunt u ook op de site van kieskeurig.nl kijken naar de gigaset C200 en op de site, waar ik ook mijn A200 gehaald heb namelijk
www.makromarkt.de (te vergelijken met onze mediamarkt.nl)
De duitse toestellen werken perfect, ondanks het feit dat er op de lader staat dat ze alleen voor de duitse markt geschikt zijn.

Erwin

svs72

Re: Prijsverschillen Siemens DECT

Ongelezen bericht door svs72 »

ze werken inderdaad perfect met een andere stekker.maar let wel dat het menu niet in het nederlands kan en dat nummerweergave niet werkt !!! ,bij de Belcompany kun je een c100 kopen uit duitsland voor 100 euro ,nog niet goedkoper bij goedkoper als bij bv mediamarkt 129 of bcc 139

Gesloten