LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PriTell

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Fetze de Haan

PriTell

Ongelezen bericht door Fetze de Haan »

Ik ben op 21/12/06 door priTell benaderd middels een colporteur die zich Kelvin vertegenwoordiger 2067 noemde. Deze man had een zeer geloofwaardig verhaal en een dijk van een aanbieding. Echter nadat ik mijn handtekening had gezet had ik er enige tijd later spijt van en maakte mijn overeenkomst ongeldig door op 27/12/06 een aangetekende brief te sturen naar priTell waarin ik aangaf mijn aangegane overeenmkomst geheel te ontbinden en waarbij ik tevens de door mij verleende machtiging volledig heb ingetrokken. Op die aangetekende brief heb ik nog geen antwoord gehad. Wel merkte ik dat ik op 3/1/07 in de namiddag niet meer kon bellen. Nadat ik mijn telefoonaanbieder Tele 2 had gebeld op 0800 1273, merkte ik dat ik bij priTell was aangesloten door eerst 10008 te bellen alvorens ik iemand kon bellen. Gelet op de aangetekende brief van ontbinding van onze overeenkomst, bevreemde mij dat zeer. Ik heb onmiddelijk Tele 2 gebeld om de aansluiting terug te draaien. Dat was gelukkig mogelijk en ik zou binnen 24 uur weer bij Tele 2 zijn aangesloten maar in die tijd moest ik wel 1655 voor een ander nummer bellen. Mijn vraag ik wat ik nu nog moet doen om priTell buiten de deur te houden, wat raad u mij aan. In afwachting van uw antwoord verblijf ik met vriendelijk groet, Fetze de Haan. t 030 6664379

Kika29

Re: PriTell

Ongelezen bericht door Kika29 »

Is dat je eigen telefoonnummer die je hierneer gezet hebt? Zo ja tip: verwijder deze...het is niet slim je telefoonnummer neer te zetten op een openbare site..... Verder staat er geloof ik verderop in het forum een en ander te vinden over pritell.

Gesloten