| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ProAssist
-
stefan rugby
ProAssist
ik heb mijn samsunggalaxy s me telefoon 13-11-11 opgestuurd en zit nu nog steeds zonder telefoon maar wel de maandelijkse kosten inrekenig brengen en als bel word ik van het kastje naar de muur gestuurd en elke week zeggen je krijgt nu deze week je telefoon maar tot de dag van vandaag geen telefoon ontvangen ik belde vandaag op naar proassit om te vragen of ze nu al wat wisten er werd mij verteld dat ze me later zouden terug bellen en dat doen ze gewoon niet als je belt dan vraag ik is er al wat bekend over mijn telefoon ja zeggen ze dat u telefoon moet deze week binnen komen en word zo snelmogelijk op gestuurd en ik heb nog steeds geen telefoon ik word er een beetje gek van!!!!!!!!! ik heb ook al gevraagt of ik geen ander toestel kan krijgen maar dat kan niet ik moet maar geduld hebben dat is nu wel een beetje op natuurlijk
-
mvanschooten
Re: ProAssist
stefan heb je ondertussen al je telefoon terug
Kijk even terug bij topic proassist
er is nog iemand en ik met het zelfde probleem
Gr
Kijk even terug bij topic proassist
er is nog iemand en ik met het zelfde probleem
Gr
-
T-Mobile Webcare
Re: ProAssist
@stefan rugby
Erg vervelend om te lezen dat je dit probleem ervaart. Heb je een abonnement bij T-Mobile? Indien ja, om dit na te kijken heb ik je gegevens nodig.
Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Webcare
Erg vervelend om te lezen dat je dit probleem ervaart. Heb je een abonnement bij T-Mobile? Indien ja, om dit na te kijken heb ik je gegevens nodig.
Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Webcare