mijn 2 jarige abbo. is net een jaar verlopen dus nog een jaar te gaan voor mn N95 (die pas is gestolen). Na aangifte bij de politie en melding bij orange kreeg ik te horen van proassist dat ik niets vergoed krijg ,terwijl ik elke maand extra betaal voor mijn verzekering en zelfs voor een reparatie waarbij t leek alsof er niets gebeurd was want de telefoon had de zelfde mankementen bij ontvangst .Als leentoestel kreeg ik een defecte telefoon die ze later weer om kwamen ruilen voor een andere. Ik heb een duidelijke aangifte (diefstal) van de politie naar proassist gemaild en dacht de goede/juiste manier deze zaak te behandelen
het gaat mij erom dat ik een nieuw toestel krijg als het is gestolen maar daar is deze verzekering blijkbaar niet voor ,kan iemand mij adviseren??
alvast bedankt afz Arthur van Stormbroek ([email protected])
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] proassist
Re: proassist
Het ligt eraan hoe het toestel is gestolen.
Als je het toestel bijv. ergens hebt laten liggen of je word gerold.
Dan keert de verzekering idd niets uit. Omdat hier in het verleden teveel fraude mee is gepleegd, en er niet aan te tonen is dat het toestel daadwerkelijk is gestolen.
Ligt het toestel in het dashboard kastje van de auto dan word er wel weer uitgekeerd omdat je dan aantoonbare braakschade hebt.
Als je het toestel bijv. ergens hebt laten liggen of je word gerold.
Dan keert de verzekering idd niets uit. Omdat hier in het verleden teveel fraude mee is gepleegd, en er niet aan te tonen is dat het toestel daadwerkelijk is gestolen.
Ligt het toestel in het dashboard kastje van de auto dan word er wel weer uitgekeerd omdat je dan aantoonbare braakschade hebt.