Beste,
Ik kan u melden dat ik er ook ingestonken ben. En wel in Proassist.
Bij het afsluiten van een abonnement bij T-mobile heb ik me laten verleiden om mijn nieuwe, toen nog, kostbare Iphone te verzekeren met als reden dat ik niet zonder Iphone wou komen te zitten tijdens eventuele reparatie of diefstal. De verkoper zei dat proassist ten alle tijden zorgt voor een andere iphone als leentoestel en goedkope, maar meestal gratis, reparatie. Helemaal goed dus.
Gister was het 'eindelijk' zover. Mijn toestel was gevallen en de achterkant was aan diggelen. Ik was er aardig zuur van maar he, niet getreurd want ik ben verzekerd. Savonds gelijk proassist gebeld en verteld dat mijn toestel was gevallen en ik dit gerepareerd wou hebben. "Dat is geen probleem meneer, dat kost u enkel 40,- ,maar dat betaald u pas als het toestel weer gerepareerd is". 40,-?!?! Ik ben toch verzekerd? "Ja dat is het eigen risico meneer" Nou okee kan ik me enigszins in vinden. Okee is goed, hoelang ben ik het toestel dan kwijt? "Dat zal tussen de 2 en 6 weken worden meneer" WTF?! 2 tot 6 weken?? Waarom zo lang? "ja meneer het toestel moet opgestuurd worden en dan...blablabla. Nou ik vind het best lang maar nogmaals, niet getreurd want hé doordat ik verzekerd ben krijg ik gewoon een leen Iphone voor die tijd toch? "Nou meneer dat ligt er maar net aan wat de monteur bij zich heeft" En weer in gedachte WTF?!?! Het zou toch het zelfde dan wel vergelijkbaar toestel zijn?! "Ja maar het ligt er net aan wat de monteur bij zich heeft" Maar de monteur komt pas over 2 dagen. Dan kan er toch wel geregeld worden dat het zelfde toestel beschikbaar is? "Nee meneer dat kan niet"
Ik heb deze mevrouw, lichtelijk geïrriteerd, een fijne avond gewenst en het gesprek afgesloten. Tot mijn grote verbazing wist deze mevrouw nog wel even op de valreep te vragen of mijn vragen naar bevredigdheid beantwoord waren en of de afspraak van zaterdag bevestigd kon worden?
Het verhaal kreeg voor mij helemaal een rare bijsmaak toen ik erachter kwam dat het achterkantje van een Iphone 4s in nog geen twee minuten te vervangen was voor een nieuw achterkantje ter waarde van 14,-
Ik wil hiermee niet suggereren dat proassist en T-mobile mensen oplicht, maar wel dat deze bedrijf behoren tot de groep "misleidende verkoop" bedrijven.
Mensen wees gehoed voor "verzekering" maatschappijen als deze en laat je tevens geen dingen aansmeren door verkopertjes bij een telefoon winkel!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Proassist was een slechte keus.
-
marianneboelsma
Re: Proassist was een slechte keus.
mijn iphone scherm was kapot. Van PROASSIST keurig een leentoestel gekregen.(iphone4,16gb gebruikt) nu wil het noodlot dat ik die telefoon verlies of hij is gestolen, ik maak daar melding van en nu willen ze dat ik OF 470 euro betaal aan hun OF een nieuw toestel met aankoopbon van een gerenommeerd bedrijf overhandig. Dit toestel moet dan een splinternieuwe iphone4, 16 gb zijn. Tweedehnds zijn deze iphones ongeveer 150 euro. Nieuw bijna niet meer te koop.
Ik vind dit zo oneerlijk! ik begrijp dat ik iets moet betalen. bv die 150 euro,maar niet 470 euro,want dan zouden ze aan mijn ongeluk verdienen. ik heb ze gebeld en een brief gestuurd maar krijg geen antwoord. ook zo onbeschoft. Wat moet ik doen?
Ik vind dit zo oneerlijk! ik begrijp dat ik iets moet betalen. bv die 150 euro,maar niet 470 euro,want dan zouden ze aan mijn ongeluk verdienen. ik heb ze gebeld en een brief gestuurd maar krijg geen antwoord. ook zo onbeschoft. Wat moet ik doen?
Re: Proassist was een slechte keus.
Heeft u een polis met voorwaarden? Wat staat daar in over leentoestellen?marianneboelsma schreef:mijn iphone scherm was kapot. Van PROASSIST keurig een leentoestel gekregen.(iphone4,16gb gebruikt) nu wil het noodlot dat ik die telefoon verlies of hij is gestolen, ik maak daar melding van en nu willen ze dat ik OF 470 euro betaal aan hun OF een nieuw toestel met aankoopbon van een gerenommeerd bedrijf overhandig. Dit toestel moet dan een splinternieuwe iphone4, 16 gb zijn. Tweedehnds zijn deze iphones ongeveer 150 euro. Nieuw bijna niet meer te koop.