LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen bij beëindigen contract Hollandse Nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
daalderopp

Problemen bij beëindigen contract Hollandse Nieuwe

Ongelezen bericht door daalderopp »

Sinds enige weken proberen mijn dochter en ik het contract van haar mobiel, afgesloten bij Hollandse Nieuwe, te beëindigen. Tot op heden heeft Hollandse Nieuwe niet gereageerd.
Ook niet op mijn laatste mail waarin ik aangeef dat als zij niet binnen drie werkdagen reageren ik vervolgstappen onderneem. Deze dagen zijn nu voorbij, vandaar nu deze klacht.

Via "mijn hollandsenieuwe" is het contract beëindigd, althans dat hoop ik. Je krijgt namelijk geen bevestiging en moet dus maar afwachten of het ontvangen is (en verwerkt wordt).

Hollandse Nieuwe haar klantenservice is ronduit slecht. Op hun site is hun e-mail adres niet terug te vinden. Via Google wel. Telefonisch kun je ze niet bereiken, want er wordt geen telefoonnummer vermeld op hun site. En, zoals gezegd, reageren zij niet op email. Dat je geen bevestiging krijgt van het beëindigen van je contract, kun je ook geen service noemen.

Annikaatje

Re: Problemen bij beëindigen contract Hollandse Nieuwe

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Probeer het eens via twitter. Meestal heb ik dan binnen enkele uren een reactie.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Wanneer is het contract afgesloten?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

daalderopp schreef:Deze dagen zijn nu voorbij, vandaar nu deze klacht.
Een officiële klacht via het forum van tros radar? :roll:

Ik zou de geschillencommissie proberen.
daalderopp schreef:Op hun site is hun e-mail adres niet terug te vinden. Via Google wel.
daalderopp schreef:En, zoals gezegd, reageren zij niet op email.
Zou het een misschien met het andere te maken hebben? U vindt via eigen niet officiële bronnen een mailadres en bent nu verontwaardigd dat ze niet reageren op een mail die u stuurt naar een mailadres dat u niet via hen heeft gekregen?

Daarnaast heb ik na een paar keer klikken het officiële contactformulier al gevonden, alsmede het telefoonnummer van de klantenservice. Ook daar staat de instructie hoe u kunt opzeggen.

Daar geldt dus wel bij dat u in ieder geval binnen 2 maand voor het einde van de vaste termijn moet zitten om de opzegging door te kunnen voeren volgens de instructie.

Relk

Ongelezen bericht door Relk »

Ook bij het beëindigen van het contract van mijn zoon gaat het mis bij hollandsenieuwe. Klachten worden niet telefonisch of per mail beantwoord en als je een aangetekende brief stuurt naar het adres (zoals vermeld op de aanmaning) van hollandsenieuwe, dan is dat een niet bestaand adres. Ik heb het adres nog een keer goed gecontroleerd en geconstateerd dat het door mij gebruikte postadres echt juist was. Vervolgens heb ik het contract electronisch beëindigd en daar verder niets meer van gehoord. Daarna heb ik 5 aanmaningen gehad en dreigt hollandsenieuwe mij te registreren bij Prevetel, zodat in de toekomst andere providers mij zullen weigeren. Hollandsenieuwe heeft een incassobureau ingeschakeld en zodra deze contact met mij opneemt, schakel ik mijn advocaat in. Aanmelden gaat snel, maar op een normale manier van het contract afkomen lijkt niet mogelijk.

Gesloten