Hallo allemaal,
Ik zal maar reageren op een vraag vanuit het inmiddels 19-pagina grote Wanadoo forum: Een probleem-en-oplossingen forum. Voor net beginnende Liveboxers zijn de 19 pagina's erg groot om je probleem terug te vinden. Zeer veel goedkoper dan de onbereikbare helpdesk.
Feit is dat zeer veel oplossingen daar al zijn aangedragen, zie ze alleen maar eens te vinden. Ik wil voorstellen deze plek ALLEEN te gebruiken voor oplossingen op problemen, zodat een beknopt overzicht ontstaat, zonder chatgedrag (daarvoor hebben we het andere forum). Om snel te kunnen zoeken op problemen, de volgende suggestie:
Zet in het onderwerp de kernwoorden van het probleem waarvoor je een oplossing hebt. 1 probleem per invoer, anders wordt het weer een bomen-bos verhaal.
Om te beginnen wil ik een kleine opsomming geven van problemen die al opgelost zijn, graag hulp bij het schrijven/kopieren van de oplossingen.
TECHNISCHE PROBLEMEN:
- Nummerweergave op de eigen telefoon werkt niet (duurt nog wel even)
- Bij het uitvallen van de livebox (draadloos!) ben ik niet bereikbaar. (TIP: indien mogelijk-> bij vaste versie wel bereikbaar)
- Bij het kiezen van een nummer duurt het erg lang voordat ik verbinding krijg (# achter nummer)
- Hoe reset ik mijn livebox (meerdere manieren, bv. pagina 13)
- Bij het bellen naar een lokaal nummer krijg ik de melding "u heeft een niet-bestaand nummer gedraaid". (netnummer invullen)
- waar vind ik mijn software-versie
- hoe log ik in op de advanced opties (admin-admin)
- wat moet ikmet mijn kpn-abonnement en nummerweergave
- waarom is de geluidskwaliteit slechter
- hoe krijg ik mijn voicemail aan het werk
- een van de twee kanten van de telefoonlijn wordt niet gehoord
- welke diensten die niet via je kpn-nummer werken, werken wel via je wanadoo nummer
- maakt wanadoo zijn beloofde 1024kb download waar?
NIET-TECHNISCHE PROBLEMEN:
- helpdesk is onbereikbaar
- email wordt niet beantwoord
- het abonnement is duurder dan de beloofde 22,50
- hoe zet ik het licht uit van de livebox (knopje 'W')
JURIDISCHE PROBLEMEN:
- op welke grond kan ik mijn contract eenzijdig ontbinden? Tip of link naar voorbeeldbrief?
- op de Wanadoo site wordt bij telefonie nog steeds Nummerweergave beloofd.
Bij Scarlet, Tiscali enz. blijkt het al niet veel beter te zijn.
Suc6 ermee
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |