| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met KPN BellenPlus, ik snap er niets van.
Problemen met KPN BellenPlus, ik snap er niets van.
Ik bel met de vaste telefoon via Tele2 (Carrier Select heet dit?) en dit gaat via het net van KPN.
ADSL van Tele2/Versatel en ook dit maakt gebruik van het KPN netwerk.
Qua bellen en internetten geen enkel probleem.
Met lede ogen bekijk ik de kosten van het KPN abonnement.
Daarom dacht ik aan KPN InternetPlusBellen, maar lees hierover op dit forum veel kommer en kwel.
Hoe kan dit nu?
Gebeurt er dan toch iets fundamenteels anders?
ADSL van Tele2/Versatel en ook dit maakt gebruik van het KPN netwerk.
Qua bellen en internetten geen enkel probleem.
Met lede ogen bekijk ik de kosten van het KPN abonnement.
Daarom dacht ik aan KPN InternetPlusBellen, maar lees hierover op dit forum veel kommer en kwel.
Hoe kan dit nu?
Gebeurt er dan toch iets fundamenteels anders?
Re: Problemen met KPN BellenPlus, ik snap er niets van.
Ik heb sinds begin januari internetplusbellen van kpn, tot op heden heb ik geen enkele storing gehad, ik kan niet voor anderen spreken die mogelijk wel problemen hebben, maar tot op heden geen minuut spijt.
Bedankt voor de info.
Zo hoort het natuurlijk ook.
Maar tegenover Uw ervaring staan er tig negatieven.
Overigens weet ik nog niet hoe een en ander technisch in elkaar zit.
Hopelijk zal iemand mij dit alsnog uit de doeken doen.
Zo hoort het natuurlijk ook.
Maar tegenover Uw ervaring staan er tig negatieven.
Overigens weet ik nog niet hoe een en ander technisch in elkaar zit.
Hopelijk zal iemand mij dit alsnog uit de doeken doen.
men moet er wel rekening me houden dat als men bv kpn internetplus
bellen heeft men geen gebruik meer kan maken van bv tele 2 dit geldt ook voor de andere internet telefonie aanbieders en de kabelbedrijven
maar mijn ervaringen met internet plusbellen is zondermeer positief.
bellen heeft men geen gebruik meer kan maken van bv tele 2 dit geldt ook voor de andere internet telefonie aanbieders en de kabelbedrijven
maar mijn ervaringen met internet plusbellen is zondermeer positief.
Dat dan Tele2 niet meer kan, wist ik.
Toch bedankt voor de tip.
Maar hoe gaat het met ADSL regelen de providers onderling de overstap
of moet je de opzegtermijn in acht nemen en weer een jaar afmaken?
Toch bedankt voor de tip.
Maar hoe gaat het met ADSL regelen de providers onderling de overstap
of moet je de opzegtermijn in acht nemen en weer een jaar afmaken?
Ik had een abonnement bij Zonnet (Versatel) nadat ik me bij kpn had aangemeld heeft kpn het abo bij versatel opgezegd, let wel telefoon had ik gewoon van kpn alleen adsl bij versatel.
Mijn contract met versatel liep nog tot midden juni, en zou door moeten betalen, echter de mailbox werdt teruggebracht van 20 MB naar 4MB (inbelabo) ik heb toen gesteld dat als ik moest blijven doorbetalen ik wel verlangde dat de mailbox 20 MB zou moeten blijven, hierna is door Versatel uit coulance het abo vroegtijdig beeindigd.
Let wel ik had telefoon van kpn, als je telefoon hebt van een andere provider over een kpn lijn kan het anders zijn heb ik weleens gehoord maar mogelijk kan kpn hier uitsluitsel over geven.
Een klein probleem nog, kpn maakt je aansluiting in stappen gereed voor internet bellen, tijdelijk kan je dan niet bellen met mensen die al internetplusbellen hebben, dit is de periode waarbij kpn de eerste omzetting doet totdat de experiabox is geplaatst.
succes
Mijn contract met versatel liep nog tot midden juni, en zou door moeten betalen, echter de mailbox werdt teruggebracht van 20 MB naar 4MB (inbelabo) ik heb toen gesteld dat als ik moest blijven doorbetalen ik wel verlangde dat de mailbox 20 MB zou moeten blijven, hierna is door Versatel uit coulance het abo vroegtijdig beeindigd.
Let wel ik had telefoon van kpn, als je telefoon hebt van een andere provider over een kpn lijn kan het anders zijn heb ik weleens gehoord maar mogelijk kan kpn hier uitsluitsel over geven.
Een klein probleem nog, kpn maakt je aansluiting in stappen gereed voor internet bellen, tijdelijk kan je dan niet bellen met mensen die al internetplusbellen hebben, dit is de periode waarbij kpn de eerste omzetting doet totdat de experiabox is geplaatst.
succes
Argo hartelijk bedankt voor de info.
Maar kan het nu nooit eens simpel en probleemloos?
Ik denk er nog eens over, waarschijnlijk blijf ik zitten waar ik zit en verroer me niet (een kreet uit het verleden bij het verstoppertje spelen).
Er staat wellicht nog meer te gebeuren.
Zou nu ca. 3 euro per maand voordeliger uit zijn, daar loop ik ook niet van binnen.
Maar kan het nu nooit eens simpel en probleemloos?
Ik denk er nog eens over, waarschijnlijk blijf ik zitten waar ik zit en verroer me niet (een kreet uit het verleden bij het verstoppertje spelen).
Er staat wellicht nog meer te gebeuren.
Zou nu ca. 3 euro per maand voordeliger uit zijn, daar loop ik ook niet van binnen.