| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met KPN?
-
davidk
Problemen met KPN?
Ik werk zelf op de klantenservice. Als je mij je geval mailt naar dkuiper(apenstaartje)hotmail.com, kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
-
korneli@
Re: Problemen met KPN?
In januari heb ik mijn KPN telefoon en aanverwante abonnementen ivm adsl en isdn opgezegd.
Het is de gewoonte van KPN om alle abonnementen 2 maanden vooruit te laten betalen. Omdat per 1 maart de KPN verbinding niet meer aktief was zijn er tot 28 februari geringe gesprekskosten geweest. En ik kreeg ondanks de opzegging toch nog een rekening met het te vooruit te betalen bedrag van KPN/ISDN/ADSL abonnement van maart en april.
Dit bedrag wens ik niet te betalen omdat KPN al 2 maanden eerder wist van mijn opzegging. Het resterende bedrag van de gesprekskosten is 74 eurocent waarbij nog btw moet worden geteld.
Ik vind dat dat KPN niet het recht heeft alsnog vooruit te betalen voor iets waar ik juist vanaf wilde want ik ben KPN alleen de resterende gesprekskosten verschuldigd en niet het vooruitbetaalde abonnementsgeld.
Het is de gewoonte van KPN om alle abonnementen 2 maanden vooruit te laten betalen. Omdat per 1 maart de KPN verbinding niet meer aktief was zijn er tot 28 februari geringe gesprekskosten geweest. En ik kreeg ondanks de opzegging toch nog een rekening met het te vooruit te betalen bedrag van KPN/ISDN/ADSL abonnement van maart en april.
Dit bedrag wens ik niet te betalen omdat KPN al 2 maanden eerder wist van mijn opzegging. Het resterende bedrag van de gesprekskosten is 74 eurocent waarbij nog btw moet worden geteld.
Ik vind dat dat KPN niet het recht heeft alsnog vooruit te betalen voor iets waar ik juist vanaf wilde want ik ben KPN alleen de resterende gesprekskosten verschuldigd en niet het vooruitbetaalde abonnementsgeld.
-
w.plak
Kornelie, rustig afwachten je krijgt vanzelf een slotnota toegestuurd van kpn met al de teveel in rekening gebrachte abonnementskosten, vanaf de dag dat je hebt opgezegd.
marrilene
marrilene
-
Rudjinio
gelul als hij bij KPN zou werken had hij wel een email adres bij KPN dus volgens mij is het gewoon onzin dkuiper