| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen SonyEricsson T68i icm. T-Mobile abb.
-
Bos
Problemen SonyEricsson T68i icm. T-Mobile abb.
Zijn er mensen die ook problemen hebben met hun T68i?? zoals bijvoorbeeld:
- Geen bereik op mijn GSM of continue schommelingen wat betreft aantal streepjes;
- Totaal geen GPRS bereik;
- Melding: "Geen toegang" op het display;
- Continue SMS-berichtjes krijgen van mijn voicemail over gemiste oproepen, terwijl mijn GSM vol bereik had;
- Niet kunnen bellen terwijl ik vol bereik had;
- Soms meer dan een half uur moeten wachten tot hij klaar was met: Zoeken netwerk.
Het is zwaar irritant en ik hoop dat er iemand een oplossing heeft!!
Let me know!
- Geen bereik op mijn GSM of continue schommelingen wat betreft aantal streepjes;
- Totaal geen GPRS bereik;
- Melding: "Geen toegang" op het display;
- Continue SMS-berichtjes krijgen van mijn voicemail over gemiste oproepen, terwijl mijn GSM vol bereik had;
- Niet kunnen bellen terwijl ik vol bereik had;
- Soms meer dan een half uur moeten wachten tot hij klaar was met: Zoeken netwerk.
Het is zwaar irritant en ik hoop dat er iemand een oplossing heeft!!
Let me know!
-
anonymuss
Re: Problemen SonyEricsson T68i icm. T-Mobile abb.
er zit een fout in een serie t68i's
ik werk op de klantenservice van 1 van de mobiele telefoon providers en ik krijg deze klacht veel vaker. als het toestel nog geen jaar oud is, kan hij (evt via de winkel) teruggestuurd worden naar Sony Ericsson
zelf ben ik ook in het bezit van dit toestel en die doet het gelukkig wel, dus het is niet zo dat ze geen van allen goed werken.
succes ermee!
ik werk op de klantenservice van 1 van de mobiele telefoon providers en ik krijg deze klacht veel vaker. als het toestel nog geen jaar oud is, kan hij (evt via de winkel) teruggestuurd worden naar Sony Ericsson
zelf ben ik ook in het bezit van dit toestel en die doet het gelukkig wel, dus het is niet zo dat ze geen van allen goed werken.
succes ermee!
-
anonierm
ik heb precies hetzelfde probleem. blijkt een softwareprobleem te zijn. ben mn toestel 3 weken kwijt geweest en heb hem nu weer terug en doet het nu pperfect
-
Mischa Knauf
Heb ook 4 jaar lang problemen gehad en Ericsson en T-Mobile, toen nog BEN, doe net alsof hun neus bloed. Ericsson geeft genoeg ontvangsstreepjes en mensen die mij proberen te bellen krijgen geen gehoor. Mijn toestel is 4 maal geepareerd en ik heb 3 types Ericsson gebruikt,altijd dezelfde problemen. Ook de Klantenservice via een duur 0900 nummer is echt waardeloos. Geef mij maar Nokia, doet het altijd!
-
Kev.
het prebleem zit in de simkaart die t-mobile gebruikt, door het voltage van deze krijg je deze problemen. T-mobile heeft wel vaker problemen met Ericsson zoals KPN met Siemens (s45!) 
-
Escrimador
de problemen spelen al sinds april 2003 en zijn er nog steeds
mijn toestel omgeruild en al 3x gerepareerd, Toen afspraak met medewerker gemaakt over ander toestel, op zijn initiatief, en later komen ze dat dan niet na. op mijn klachtenbrief, aangepakt op 26-8 hebben ze nog steeds niet gereageerd.
Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... ges/718982 voor meer gedupeerden
mijn toestel omgeruild en al 3x gerepareerd, Toen afspraak met medewerker gemaakt over ander toestel, op zijn initiatief, en later komen ze dat dan niet na. op mijn klachtenbrief, aangepakt op 26-8 hebben ze nog steeds niet gereageerd.
Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... ges/718982 voor meer gedupeerden