LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen tele2 ,deurwaarders en nooit tele2 gehad

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
janny147

problemen tele2 ,deurwaarders en nooit tele2 gehad

Ongelezen bericht door janny147 »

weer last met tele 2 verleden jaar werd mijn jongere broer lastig gevallen door intrum justitie en naderhand deurwaarder van arkel inzake tele2 na vele bellen en schrijven is het bij hem gestopt scherts mijn verbazing dat ik nu aan de beurt ben eerst intrum brieven gehad en gebeld dat ik dat niet kon zijn want ik ben geen j baauw waarop hun zeiden volgens tele 2 bent u het wel en u moet betalen naderhand deurwaarder van arkel die heb ik toen ook gebeld die zegt volgens intrum en tele2 moet u dit betalen maar ik heb hun toen een brief geschreven dat ik geen j baauw ben maar jh jones baauw en mijn jongere broer is ook jh baauw wij weten wel wie is het geweest want het is onze oudste broer geweest dat is degene die tele2 heeft gehad en niet wij ik ben al 30jaar getrouwd en draag en gebruik altijd de naam van mijn man ik heb van de week weer een brief van deurwaarder van arkel gehad waarop weer een email heb gestuurd na tele 2toen werd aan mij via de mail geschreven dat ze niets voor mij konden doen zonder regestratie nr ik weer antwoord aan hun gegeven dat ik dat niet kan doen omdat ik nooit geen tele2 klant ben geweest krijg ik van hun bericht terug voeg ik hierbij
Voor de afhandeling van uw vragen kunt u contact opnemen met Intrum Justitia op telefoonnummer 070 - 452 88 45, uw referentie-nummer aldaar is ..... maar ik heb geen zin meer om met hun in discussie te gaan want ze zeggen volgens tele2 bent u wel j baauw en ik heb aan tele2gevraagd of hun het niet voor mij kunnen oplossenkrijg ik antwoord dat voeg ik ook bij
Helaas is het niet mogelijk dat wij contact met Intrum Justitia opnemen, dit dient u toch echt zelf te doen. Het telefoonnummer van Intrum Justitia is: 070-4528845. De betalingen kunt u aldaar regelen.
waarom moet ik met hun betalingen gaan regelen voor iets wat ik nooit heb gehad
ik heb zelfs een uitdraai bkr opgevraagd want daar staan alle dingen die je afsluit ook op er staat alleen t mobile dat is de enige providerdie ik al jaren heb en geen tele 2 laat ze hun werk eerst maar eens goed doen intrum justitia vraagt gewoon gemeente administratie welke j baauw er in almere woont is het de ene niet dan zal de andere het wel zijn maar ja ik ben nog nooit geen lid van tele2 gweest en zal dat ook nooit worden het word nog gekker nou is het ineens de heer jones plak het er ook weer bij wat ze nu sturen
Geachte heer Jones,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U heeft vanaf begin 2005 gebruik gemaakt van een prepaid telefoon. Deze waardeert u op, en vervolgens ontvangt u van Tele2 een factuur hierover. Echter heeft u deze facturen nooit aan Tele2 voldaan, zodat Tele2 deze facturen heeft doorgestuurd naar het incassobureau Intrum Justitia.
Deze vordering van hen is terecht, en u dient dit zelf met het incassobureau op te lossen. Ik adviseer u contact met hen op te nemen op telefoonnummer 070-4528845.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd . Dat wij dat niet geweest geweest dat blijf ik tegen ze zeggen maar ja

WebServiceTele2

Re: problemen tele2 ,deurwaarders en nooit tele2 gehad

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  janny147

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

janny147

raar dat jullie weer om klantgegevens vragen die heb ik niet via email berichten laten ze al weten dat ik maar contact met intrim justia moet nemen waarom als ik nooit geen tele2 heb gehad en dat mijn jongste broer exact hetzelfde probleem heb gehad met tele 2 dus ik snap het niet meer

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Dom, dat tele2 hier vraagt om "uw mobiele nummer" of "uw klantgegevens", terwijl Janny aangeeft helemaal geen klant te zijn.

janny, ik zou toch nog een keer alle gegevens die je hebt (het telefoonnummer, en de naam die op de factuur staan, eventueel een factuurnummer) mailen aan deze medewerker en er duidelijk bij zetten dat dit niet correct is, dat je nooit Tele2 klant geweest bent.
Het is dan wel krom dat je dit steeds opnieuw moet doen, maar als je op deze manier nou van dat gezeur af bent??

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Het is mogelijk dat iemand fraudeerde op jou naam en daarom deze medewerker hier op het forum de gegevens geven.

Als zij uitzoeken met welke PC het is afgesloten en jou IP nummer van E mail zien ze dat er een andere is.

Door alleen met deze medewerker te communiceren en de incasso bij oud papier te doen als niet ontvangen, ze hebben tenslotte toch geen bewijs en zullen bij een rechtszaak toch verliezen.

Neem nooit met I J contact op want die doen toch niets, behalve U moet betalen en luisteren toch nooit.

Dus alleen deze tele 2 medewerker mailen met de gevraagde gegevens en meestal is het binnen 2 weken opgelost.

janny147

ik heb hun al duidelijk te kennen gegeven dat j baauw mijn oudste broer is en die heeft in die periode tele2 gehad daarvoor had hij dat ook en dat was toen via een andere die betaalde hij daarvoor daarvoor in ene kregen wij een telefoontje van hem dat hij weer telefoon had maar nu op zijn eigen naam dat gaat heel makkelijk zei hij bij tele 2 toen was hij op een gegeven moment weer afgesloten toen heeft hij via een kennis in drachten weer een abonement van tele 2 gehad maar die betaalde hij toen ook niet en toen is dat gezeur met mijn jongere broer en nou ben ik aan de beurt tele 2 kan wel vragen of ik hun een mail wil sturen ondervermelding van gegevens maar als je nog nooit klant geweest ben hoe moet je die dan opgeven of eventueel telefoon nr maar nu vooral nog een keer duidelijk ik ben nog nooit tele2klant geweestb of een abonement via hun gehad dus ik heb geen registratie nr of een mobiele nr waar ze dus om vragen maar ik heb dit al twee of 3 keer aan tele 2 uitgelegd laat hun maar met bewijzen komen waarop mijn bank of giro nr vermeld staat en mijn hantekening onder het contract deze zaak gaan wij ook doorsturen na onze advokaat . ik slik allerlei medicijnen omdat ik momenteelniet helemaal in orde ben ik kan er niet meer tegen ik raad dan ook iedereen af om tele2 te nemen ook als je niet gedaan heb word je toch ongewild desnoods via een familie met bijna dezelfde intialen toch lid van tele2 wat je zelf eerst niet weet maar via intrum justia en van arkel er achter komt dat je dat heb want als je hun belt dat je geen j baauw bent zeggen ze doodleuk volgens tele2 bent u dat wel en u moet betalen maar dat doe ik niet niet voor iets wat ik niet heb gehad en eerst was het j baauw en nu is het jh baauw waarop alles binnekomt mijn jongere broer die werd er toen al gek want bij hem kwam ook eerst alles binnen op j baauw en naderhand op jh baauw van en nu ben ik aan debeurt maar ik ben het dus ook niet gr janny jones

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Janny, ik begrijp best dat je boos bent, maar er wordt je nu hulp geboden door iemand van Tele2.
Ik zou die hulp aannnemen, als je straks alleen nog maar mag communiceren via een incassoburo wordt het alleen maar lastiger, die kijken helemaal niet of de gegevens wel kloppen.

janny147

ik moest jullie nogmaals een mail sturen ik heb geen nr of regestratie nr van jullie omdat ik nooit klant geweest ben nogmaals mijn oudste broer die is j baauw die heeft altijd tele 2 gehad eerst via een ander toen betaalde hij die persoon daarvoor om een gegeven moment heeft hij zelf tele2 gehad want hij was trots dat hij zelf weer af kon sluiten hij zei nog dat gaat heel makkelijk bij tele 2.
vriedelijke gr janny jones dit bericht wat hier staat heb ik na webservice van tele 2 gestuurd

janny147

ik heb die man aan de tele foon gehad die vertelde dat het eerst op jh baauw stond toen zei ik dat kan niet ik heb nooit geen tele 2 gehad ik heb hem weer alles uitgelegd dat het mijn oudere broer is geweest toen heb ik hem mijn banknr doorgegeven toen werd er gevraagd of ik het banknr van mijn broer wist en op welk telefoon nr hij is te bereiken toen had die man het over gjh baauw dat word steeds gekker gjh dat is mijn dochter maar die heet jones van haar achternaam en geen baauw volgens die man gaat het over een abonement de jaartallen die hij toen zei toen was mijn dochter16jaar nou iedereen in nederland en daarbuiten weet dat je pas met 18jaar een abonement kan afsluiten en niet met 16jaar toen heeft mijn man hem ook nog aan de telefoon gehad en toen begon hij weer over dat de deurwaarder had geinformeerd bij burgerzaken dat daar wel gjonesbaauw uitkwam ja maar mijn man is g jones en ik ben j h jones hij zal wat na ons toesturen dat plak ik hierna bijOnze deurwaarder heeft een GBA check gedaan alvorens te gaan dagvaarden. Hier kwam uit G. Jones-Baauw met de de geboortedatum 28101957dat is mijn geboorte datum en dan op g jonesbaauw goh knap hoor eerst is het jbaauw toen werdhet jhbaauw door de telefoon zei die man maar het kan ook gjhjones die woont ook op dit adres zijn naderhand zei hij tegen mijn man gjh jones en dan krijgen wij dit bericht zoals hierbovenvolgens mij weten zelf ook niet waar ze mee bezig zijn gr janny

janny147

we hebben weer bericht van tele 2 gehad eerst werden wij gebeld door incasso unie maar ons nummer is doorgegeven via tele 2 zonder onze toestemming ging die vrouw tre keer tegen mij ik moest mijn broer aanspraaklijk stellen van wege fraude maar wij hebben gezegd doen jullie zelf je werk maar wij gaan dat niet doen voor jullie toen werd ze kwaad en begon te dreigen waarop wij de telefoon hebben opgehangen toen werd wer het nog gekken er kwamen aceptgiro binnen op mijn dochter haar naam die heet gjh jones en toen kwam er weer een brief met gjh jones baauw en nu was er beslag gelegd op mijn oude girorekening die wij al jaren niet meer hebben wij kregen dit bericht van posbank ing aangezien op moment van beslaglegging geen gelden waren is het beslag niet doorgegaan dus eerst is het jbaauw toen werd het jh baauw kon ook nog gjones worden toen werd het gjh jones baauw en nu weer jh baauw maar die naam gebruik sinds mijn trouwen niet meer 21-12-1978 wij worden het nu zat wij wachten nu niet meer af wij zijn bezig om zelf stappen tegen tele 2 te ondernemen wegens laster alle coressepedentie ligt nu bij de advocaat op alle name op wie dat kwam ik heb zelfs de stukken van mijn jongere broer gehad die ook daar mee werd lastig gevallen wij worden het nu echt zat

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

HAHA Tele 2 iemand helpen :lol:
De vernieling in ja.

Deze gasten verzinnen zomaar van alles en komen hun gemaakte afspraken niet na.
Er zijn er velen die geen nachtrust meer hebben door deze gasten.
Samen met hun vriendjes van intrum richten ze heel wat elende aan.

janny147

kopie van de beslaglegging van mijn rekening bedoelt u dat die staat weer op jh baauw en als u even de stukken nakijkt op het forum ziet u ook wat er tegen ons is gezegd eerst werd mijn jongere broer er mee lastig gevallen want hij is geen j baauw na een jaar begon het bij ons die stukken staan allemmaal op het forum en deze mail zet ik er ook weer bij

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Webservice
Datum: 07/01/09 09:47:10
Aan: janny
Onderwerp: Re: nooit geen tele 2 gehad

Geachte mevrouw Jones-Baauw,

Naar aanleiding van uw bericht op het Tros Radar forum stuur ik u een e-mail.

Ik zou u graag willen verzoeken om een kopie te sturen van de brief die u van Intrum Justitia heeft ontvangen.
Hiermee kan Tele2 dan achterhalen van wie het abonnement is, daarmee kunnen deze vervelende kwestie voor u oplossen.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop dat ik u zo voldoende heb geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Wytse Tholen
Tele2 Webservice.

On Wed, 1 Apr 2009 13:25:41 +0200 (West-Europa (standaardtijd))
"janny" wrote:
> mijn telefoonnr 0368482418
>
> -------Oorspronkelijk bericht-------
>
> Van: Webservice
> Datum: 04/01/09 11:28:02
> Aan: janny
> Onderwerp: Re: nooit geen tele 2 gehad
>
> Geachte mevr. Jones-Baauw,
>
> Ik zou u willen verzoeken om mij uw telefoonnummer door
>te sturen.
> Ik heb enig onderzoek verricht en ik wou graag
>telefonisch contact met u om
> een paar dingen door te nemen zodat we dit helemaal tot
>op de bodem kunnen
> uitzoeken.
>
> Met vriendelijk groet,
>
> Alex weijer
> Tele2webservice
>
> On Tue, 31 Mar 2009 13:51:42 +0200 (West-Europa
>(standaardtijd))
> "janny" wrote:
>> zou dat ook aan deurwaarder van arkel willen doorgeven
>>want hen hebben van
>> het incasso bureau deze vordering gekregen
>>
>> -------Oorspronkelijk bericht-------
>>
>> Van: Webservice
>> Datum: 03/31/09 10:29:28
>> Aan: janny
>> Onderwerp: Re: nooit geen tele 2 gehad
>>
>> Geachte mevrouw Jones,
>>
>> Naar aanleiding van uw e-mail stuur ik u een antwoord.
>>
>> Ik heb contact gehad met het incassobureau, deze geven
>>aan dat er op uw
>> adres geen dossier open staat betreffende Tele2.
>>
>> Ik vertrouw er op dat ik u zo voldoende heb
>>geinformeerd.
>>
>> Met vriendelijke groet,
>>
>> Wytse Tholen
>> Tele2 Webservice.
>>
>> On Tue, 31 Mar 2009 00:11:34 +0200 (West-Europa
>>(standaardtijd))
>> "janny" wrote: