Wie heeft ook problemen met het opwaarderen van zijn telefoon bij QICK?
ik heb op 13 november 10 euro opgewaardeerd via girotel en na 3 telefoongesprekken nog steeds geen beltegoed ontvangen!
In de loop van volgende week, kreeg ik net weer te horen..
Tis toch niet normaal,kan nu niet eens meer bellen.
Wat een k**** bedrijf.
Tis echt een rot provider, want zelfs in het weekend is er niemand.
Zit nu al 1 week zonder beltegoed en heb al 4maal naar hun 06 nummer moeten bellen voor niets
Hier vragen ze trouwens ook geld voor, mafketels.
Ze doen helemaal niets voor je, alleen maar we zoeken het uit en doorverwijzingen.
Koop dus nooit iets bij Telfort of Qick!
Ik sluit me aan bij de klagers; Qick is wáárdeloos !
Ten 1e heeft de verkoper van BelCompany me niet verteld dat de MMS functie er niet bij zit; dág VGA functie op mijn mooie rose Sagem prepaid !
ten 2e heeft hij mij niet verteld dat Qick ónderdeel was van Telfort..
ten 3e ben ik na ruim een maand nóg niet omgezet naar eigen mobiele nummer..
Wel peperduur bellen naar servicelijnen via SMS en mobiel nummer !
Kostte me zeker al 8 euro welke ik juist bewaar voor NOODgevallen onderweg ! Maar of ik het terug krijg ?
Kortom Qick verdient een echte KICK onder hun **** !!
Qick én Belcompany van deze site op de hoogte gebracht maar tot op heden géén reactie hierop gehad of de service van overschakelen naar andere bétere provider, nl. Orange..
Tip om deze winkel en Qick in TV programma RADAR aan te pakken ?
*proest* Sorry ik moet even lachen....... Een tv-programma wijden aan niet kunnen mms-en met een pre-paidje???.........Er zijn ergere dingen op de wereld......Voorbeelden nodig of kan je die zelf bedenken???
Nee die voorbeelden weet ik heus wel..
Gaat mij erom dat BelCompany verkeerde info heeft gegeven bij áánkoop van mijn pre-paid mobiel waar ik enkel mee wil bellen qua noodgevallen én VGA functie enkel is mét MMS !
Die medewerker daar had het eerlijk moetne melden dat Qick onderdeel is van Telfort zijnde ik totale leek hierin ..wel wist ik dat Telfort bijzonder slecht bekend staat en had ik beter andere provider kunnen kiezen..
Maar ik vraag me af waar JIJ je dan zo druk over maakt ? Ben je medewerkster bij 1 van deze bedrijven en bang voor je baantje ?
ach laat maar idd..ik mag als consument ook goéde service verwachten en vooral..informatie die KLOPT als ik iets kom kopen..
Maar goed; haal ff lekker wit broodje bij je bakker en kom thuis met een bruin exemplaar..
Komt er in mijn geval dan op neer dat ik echt nooit meer door BelCompany geadviseerd wíl worden..als ze toch die mensen niet fatsoenlijk inwerken..
Mijn telefoon staat inmiddels op marktplaats; ik haal wel elders een andere mét ORANGE mogelijkheid..onbeperkt houdbaar en goed bereikbaar..en nummerbehoud erg snel geregeld !
Tja....een consument hoeft er zelf niks voor te doen???
Weet je wat een medewerker in een telecom-winkel allemaal weten moet? Wat zou jou prioriteit zijn als je net ergens begint?? Truus die wil weten of dr toestel mmsen kan en dat op internet vinden kan evenals wat het netwerk doet in haar omgeving?? Stukje eigen research wat je verwachten mag van een consument daar het onmogelijk is om te vragen dat WIJ telecom medewerkers alle ins en outs van een toestel weten daar het een snelle markt is??? Een sagem toestel is niet prioriteit nummer 1 als je er daar 1 per maand van verkoopt tegenover bijv. een samsung E-900 die je niet aan kan slepen?
Je desintresse en verwachtingspatroon is niet die van een doorsnede klant/consument aangezien hun wel hun research doen en snappen dat je niet alle toestelgegevens weet. Keuzes maken heet dat ervan uitgaande dat een klant ook zijn eigen research doet... en sorry ja een klant is erg belangrijk...Maar ik heb liever dat een beginneling in mijn shop niet alle informatie weet bij een pre-paid klant dan bij een klant die voor honderden euros een abo afsluit....En daarnaast al weet een klant nul nada komma noppes...attitude doet ook een heleboel. Zoals je je hier profileert i.c.m wat je keuze waren...dubbeltje 1ste rang...Ook een onwetende klant help ik met alle liefde...alleen niet met de houding die jij aanneemt... en die pik je er zo tussenuit...I rest my case....
P.S als de bakker me een bruin broodje verkoopt i.pv. een witte denk ik ooow hijs bruin, de bakker heeft me slecht verstaan...nou die smaakt net zo lekker...misschien nog wel lekkerder....fout voorbeeld dus....tenzij ik zout op slakken ga leggen.
Mit er geen simlock op zit (kun je na 1 jaar gratis afhalen) kun je een andere prepaid kaart in je toestel doen naar keuze en het probleem is opgelost. Qick maakt gebruik van het Telfort netwerk en is zeker niet goedkoop zie voor meer info www.bellen.com Volgens mij kun je prepaid niet meer verhogen met de Girofoon van de Postbank. Tenminste die optie is niet meer mogelijk bij Telfort als je die keuze maakt wordt er een mededeling gedaan dat het is afgeschafd.
Hoi Roland;
Dank je wel voor je reactie én je tip !
Van dat jaar tijd ertussen qua SIM weet ik maar het ging mij erom
dat ik NU bereikbaar ben via nummerbehoud op eigen nummer..
Bijna 2 maandne na aanvraag nl. nóg niets geregeld door Qick..
Maar goed; toestel is verkocht en heb een andere aangeschaft
mét Orange service...stúkken beter !
Enne..niet via BelCompany !!
Ik vind NummerBehoud wat eng: Als er iets mis gaat ben je volgens mij je nummer kwijt. Als ik toch voor Nummerbehoud kies dan houd ik mijn oude prepaid aan. Als het goed is: Dan moet de oude SIM worden gedeactiveerd, vervolgens moet dan de nieuwe SIM aan staan. Als je ook nog een zakelijke gebruiker bent en telefoontjes misloopt kun je volgens mij daar ook nog een schade vergoeding voor vragen.
Juist omdat de oude mobiel zo lomp was (Nokia) en de batterij mega snel leeg was besloot ik tot een moderne Sagem met VGA en Nummerbehoud;
dan beter bereikbaar voor hen die mij nódig hadden en ik speciaal hiervoor visitekaartjes heb laten drukken..
Ik ben een particulier ofwel ik ben geen zakelijke belster..
Tenminste niet zo 1 waar Kika graag zóveel moeite voor doet zijnde grote vis..
Ik ben maar een schriele gup..en word je door BelCompany behandeld als een debiele gup..die echt niet kón weten dat Qick onderdeel is van Telfort én..geen MMS functie heeft dus VGA nutteloos is nu voor die andere gebruiker....
die echt niet kón weten dat Qick onderdeel is van Telfort én..
...dat heet eigen research doen.....
Daarnaast heeft mijn commentaar niks te maken met grote of kleine vis....Meer met op iedere slak zout leggen en anderen de schuld geven terwijl je zelf verantwoordelijk bent voor enige research...
MMS kende ik niet eens..zoals al eerder gezegd; ik wilde enkel mobiel bereikbaar zijn voor NOOD dus..zelf bellen of gebeld worden..
Zelfs SMS zou ik niet gebruiken (ja die term kende ik wel..)
Laat staan dat ik moest weten dat MMS nodig is voor VGA qua opslaan van die foto's..
Qicken netwerk ; ach er is zoveel nieuw aan providers tegenwoordig..
Zou de zoveelste wel zijn; als het maar goedkoopste bellen is..
Verkoper kon wél weten dat Telfort slecht bekend staat..