LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabo Mobiel waarschuwing

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Frank1992

Rabo Mobiel waarschuwing

Ongelezen bericht door Frank1992 »

Beste Landgenoten,

Via dit bericht wil ik iedereen waarschuwen die een Rabo Mobiel Internet heeft of wil gaan nemen.

Na grote schik op 21 Juli kreeg ik een sms dat ik voor 90 euro over mijn abonnement heb verbuikt. Volgens Rabo Mobiel heeft dit plaatsgevonden op 3 t/m 6 Juli. Pas op 21 Juli heb ik een sms van Rabo Mobiel ontvangen dat ik er voor 90 euro over heen zat. Rabo Mobiel promoot met het feit dat zei bij het bijna overschreiden een smsje versturen en nadat je het verstreken hebt. Nu kan ik jullie vertellen dat ze het sms dat je bijna over je bundel heen zit, niet versturen en de sms dat je over de bundel heen zit na bijna 3 weken toesturen!! Het ergste is nog dat ze vandaag mij vertelden dat het bedrag zelfs €365 euro is!!!!!!

Elke keer als je ze belt nemen ze de zaak in behandeling (duurt 1 -2 weken minimaal) en tot een goede oplossing komen ze nog steeds niet.

Daarom landgenoten let op!!!!!!!!!!!!!!

Met vriendelijke groeten, een gedupeerde Familie de Visser

Dirkie

Re: Rabo Mobiel waarschuwing

Ongelezen bericht door Dirkie »

Om nu de leden van dit forum met Landgenoten aan te gaan spreken lijkt mij iets te ver gaan :mrgreen:

Maar om hier überhaupt een zinnige reaktie op te kunnen geven moet wel eerst duidelijk zijn waarom je zoveel over je limiet heen gaat. Komt het soms door internetten in het buitenland (ook de grensstreek kan hieronder vallen)?

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

!! Het ergste is nog dat ze vandaag mij vertelden dat het bedrag zelfs €365 euro is!!!!!!
Kijk je zelf wel eens op de Rabomobiel site wat je verbruik is?
Ik en zoals vele "landgenoten"wel. Voorkomt dit soort situaties.
Het is niet zo dat die ander je maar moet waarschuwen je kan zelf ook wat doen.
Dat ze je waarschuwen is een service geen moeten, kan altijd een storing zijn geweest.Je hebt zelf ook een stuk verantwoording.

gr Henk

LeoZ

Ongelezen bericht door LeoZ »

Dat het eigen schuld is zoals o.a. Henk51 aangaf vind ik erg kort door de bocht!

Zelf kreeg ik onlangs een sms van (kpn) Hi dat ik 80% van mijn internet data verbruikt had, dát vind ik zoals het hoort en niet 3 weken later (lees: te laat!).

Maar ja ... Rabobank... dan denk ik: "schoenmaker hou je bij je leest".... of proberen ze de financiële verliezen in de bankwereld te compenseren op de klant met een telefoonabo?! :mrgreen:

Gesloten