| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabomobiel nummerbehoud naar andere provider
Rabomobiel nummerbehoud naar andere provider
Omdat mijn oude mobiel met sim only abbo is gaan hemelen heb ik een nieuw contract afgesloten bij een andere provider met een nieuw toestel. Nu was ( en ben ) ik in de veronderstelling dat mijn sim only contract is afgesloten voor 12 maanden en daarom komende maand zou aflopen.
Echter Rabomobiel stelt dat het contract is afgesloten voor 24 maanden en het dus nog een jaar langer doorloopt. Ik bestrijd dit en vraag om een afschrift van het contract echter dat hebben ze niet. Ze beroepen zich erop dat ik hiervoor destijds met mijn digitale handtekening via de randomreader heb getekend. En verwijzen dan naar de algemene voorwaarden die ik geaccepteerd heb blijkbaar. Vervolgens vertellen ze doodleuk dat ze een bevestingsmail gestuurd hebben hierover echter die en dat weet ik heel zeker heb ik niet gehad. Antw; Tsja dan zal die wel zijn blijven hangen in de spamfilter.
Nu heb ik 2 opties;
1) Als ik persé mijn nummer wil behouden EUR 250,-- afdtikken of
2) Het abbo doorlaten lopen en dat kost mij dan ongeveer EUR 90,-- en een ander nummer bij die nieuwe provider.
Is dit toch wel een erg rare manier van handelen ze hebben niet eens een bewijs voor het cotract ?? Iemand nog suggesties?
Echter Rabomobiel stelt dat het contract is afgesloten voor 24 maanden en het dus nog een jaar langer doorloopt. Ik bestrijd dit en vraag om een afschrift van het contract echter dat hebben ze niet. Ze beroepen zich erop dat ik hiervoor destijds met mijn digitale handtekening via de randomreader heb getekend. En verwijzen dan naar de algemene voorwaarden die ik geaccepteerd heb blijkbaar. Vervolgens vertellen ze doodleuk dat ze een bevestingsmail gestuurd hebben hierover echter die en dat weet ik heel zeker heb ik niet gehad. Antw; Tsja dan zal die wel zijn blijven hangen in de spamfilter.
Nu heb ik 2 opties;
1) Als ik persé mijn nummer wil behouden EUR 250,-- afdtikken of
2) Het abbo doorlaten lopen en dat kost mij dan ongeveer EUR 90,-- en een ander nummer bij die nieuwe provider.
Is dit toch wel een erg rare manier van handelen ze hebben niet eens een bewijs voor het cotract ?? Iemand nog suggesties?
Re: Rabomobiel nummerbehoud naar andere provider
Beetje te snel een nieuw abonnement afgesloten buiten het feit dat je een bevestigingsmail krijgt kun je op de Rabomobiel site bij mijn gegevens je contractsperiode nalezen. Ik neem dat je wel eens inlogd al was het maar om je facturen te controleren.Omdat mijn oude mobiel met sim only abbo is gaan hemelen heb ik een nieuw contract afgesloten bij een andere provider met een nieuw toestel. Nu was ( en ben ) ik in de veronderstelling dat mijn sim only contract is afgesloten voor 12 maanden en daarom komende maand zou aflopen.
Echter Rabomobiel stelt dat het contract is afgesloten voor 24 maanden en het dus nog een jaar langer doorloopt. Ik bestrijd dit en vraag om een afschrift van het contract echter dat hebben ze niet. Ze beroepen zich erop dat ik hiervoor destijds met mijn digitale handtekening via de randomreader heb getekend. En verwijzen dan naar de algemene voorwaarden die ik geaccepteerd heb blijkbaar. Vervolgens vertellen ze doodleuk dat ze een bevestingsmail gestuurd hebben hierover echter die en dat weet ik heel zeker heb ik niet gehad
Bij afsluiten geef je een electronische handtekening als goedkeuring van je in de aanvraag ingevulde gegevens,waarschijnlijk niet de moeite genomen om dat eerst eens goed na te lezen.Daarna krijg je een bevestigings mail als je niets ontvangt moet er toch ergens een belletje gaan rinkelen van ligt het aan mijn internet instellingen of is er iets anders aan de hand.
Nu gaan klagen is een beetje laat vind je ook niet,je hebt een jaar de tijd gehad om alles nog eens goed te controleren en zorgen dat je je zaakjes voor elkaar hebt.
Is wel weer niet het antwoord wat er verwacht word,maar de waarheid is beter dan valse hoop.
Ik werk niet voor Rabo Mobiel maar ben wel een tvreden gebruiker.
gr Henk
@Henk
Beetje raar dat jij denkt te weten wat ik heb gelezen en heb gedaan. Nou Rabobmobiel weet blijkbaar beter hoe het zit en heeft toch maar besloten dat ik mijn nummer kan behouden bij de overstap. Kost mij dus niks extra's uiteindelijk.
Misschien moet je zelf eens zorgen dat je zaakjes in orde zijn.
Beetje raar dat jij denkt te weten wat ik heb gelezen en heb gedaan. Nou Rabobmobiel weet blijkbaar beter hoe het zit en heeft toch maar besloten dat ik mijn nummer kan behouden bij de overstap. Kost mij dus niks extra's uiteindelijk.
Misschien moet je zelf eens zorgen dat je zaakjes in orde zijn.
Wat was nou uiteindelijk je contractperiode ?je op de Rabomobiel site bij mijn gegevens je contractsperiode nalezen
Ik ben nog steeds van mening 12 maanden. Rabomobiel stelt 24 maanden maar konden dit nergens mee bewijzen. Ik kreeg eerst een onvriendelijke medewerker van de servicedesk die zo vierkant was als een blok beton.
Na mijn melding op klacht.nl ben ik teruggebeld door een uiterst vriendelijke en behulpzame medewerker. En toen kon het dus wel
Na mijn melding op klacht.nl ben ik teruggebeld door een uiterst vriendelijke en behulpzame medewerker. En toen kon het dus wel
Kijk je wel uit dat je niet weer in je onoplettendheid een abonnement voor 24 maanden afsluit?JPaul schreef:Ik ben nog steeds van mening 12 maanden. Rabomobiel stelt 24 maanden maar konden dit nergens mee bewijzen. Ik kreeg eerst een onvriendelijke medewerker van de servicedesk die zo vierkant was als een blok beton.