Kan het nog slechter???
Sinds jaar en dag heb ik een abonnement van T-mobile. Tot voor kort nooit problemen gehad en amper contact gehad met jullie klantenservice. Sinds kort is het 2g! bereik niet te doen thuis. Binnen geen verbinding, buiten amper 1 streepje, tijdens gesprekken valt de ander continue weg en ga zo maar door... Het gaat dus gewoon om een 2g verbinding....
Dus maar een netwerkklacht ingediend en na ongeveer 2 weken hebben jullie getracht om mij terug te bellen (op 29-05). Maarja, geen bereik... dus tussen 15:30 en 16:30 zou ik opnieuw gebeld worden... nooit gebeld, geen berichtje, niets....
Afgelopen week (dinsdag 09-06) dan zelf maar eens contact gezocht. Ik kreeg de uitleg dat er een mast was geoptimaliseerd en bijgedraaid in de verkeerde richting... Dit veroorzaakt de problemen. 2 opties gekregen:
- gedurende 6 maanden een korting van 20% op mijn contract
- opzeggen van het contract met of zonder telefoonbehoud.
Na een korte overweging op vrijdag maar besloten om het contract op te zeggen aangezien dit niet werkt... De eerste keer dat ik belde werd ik om het uit te zoeken maar in de wacht gezet. Waarna ik na 10 minuten wachten de hoorn erop werd gelegd...
Nogmaals gebeld. Verhaal nogmaals gedaan en ben toen prima te woord gestaan. Ik zou binnen 3 dagen een mail ontvangen met het vervolg van de procedure...
Vandaag... Nog geen bericht. Nogmaals gebeld. Blijkt dat er totaal geen vervolgstappen zijn ondernomen. Opnieuw hetzelfde verhaal gekregen en daarbij de belofte dat mijn telefoonnummer over 48 uur vrijgegeven wordt voor een andere provider.
Dus bij een andere provider waarvan we wel weten dat er bereik is in huis aangemeld met nummerbehoud. Krijg na een uurtje het bericht dat het nummerbehoud niet mogelijk is omdat de huidige provider het nummer niet vrij wil geven.
Opnieuw gebeld... Opnieuw het verhaal uitgelegd en deze zou met de vorige contactpersoon overleggen en binnen 10 minuten weer terug bellen. Na 30 minuten niets gehoord...
Aangezien mijn vertrouwen op een afspraak die binnen T-mobile wel nakomt nagenoeg 0 is geworden maar weer eens gebeld.
Opnieuw het hele verhaal verteld... Uitleg: ja we werken op 3 locaties in Nederland... En de persoon die je gesproken hebt werkt niet op deze locatie... Maar ik ga het voor je uitzoeken... Prima, weer het hele rideltje, Naam, postcode, huisnummer, woonplaats en geboortedatum... Ja de aanvraag ligt er nu wel, je moet wachten op een mailtje die binnen 3 dagen bij je binnenkomt. Maar die 48 uur van het vrijgeven van je telefoonnummer kan ook langer duren...
Owja, de enige afspraak dieze wel nakomen is die van het afschrijven van de abonnementskosten. Chapeau!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rampenplan T-mobile...
Rampenplan T-mobile...
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jun 2015 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Irrelevante toevoeging verwijderd
Reden: Irrelevante toevoeging verwijderd
Re: Rampenplan T-mobile...
hier het zelfde! ik bel met ben (t-mobile) en ik heb sinds de aanpassing voor 4g, geen of soms 1 streepje als ik thuis ben. normaal was dit 3 of 4.MichielFRL schreef:Ik ervaar soort gelijke problemen.
Sinds de upgrade van het T-Mobile netwerk is het 2G signaal erg slecht geworden en als ik wil bellen moet ik naar buiten. Voor de upgrade van het netwerk kon ik prima bellen binnenshuis.
Ik heb een Tele2 abonnement en Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile netwerk en klagen via Twitter helpt helaas niet, alleen t-Mobile reageert.