LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ranex rx1520 nummermelder

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marjan

Ranex rx1520 nummermelder

Ongelezen bericht door Marjan »

Had een maand of 8 geleden een RANEX RX1520 nummermelder gekocht. Een half jaar later batterijen leeg. En nu komt het, ik kan geen batterijen voor deze nummermelder meer vinden, en ook is er geen adapter te koop. Heb uiteindelijk een nieuwe nummermelder en adapter moeten kopen. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of gehad hebben???

JL

Re: Ranex rx1520 nummermelder

Ongelezen bericht door JL »

Ja ik geloof met ontploffende Nokia's :roll:

Henny

Ongelezen bericht door Henny »

De Ranex heeft AAA batterijen die in werkelijk iedere supermarkt of waar dan ook te koop zijn. Ze zijn 1 maatje kleiner dan penlights.

Overigens mijn Ranex doet het al na een paar maanden niet meer. Het nummer komt verminkt binnen en is dus niet meer bruikbaar. Slecht produkt vind ik. :roll:

Henny

Ongelezen bericht door Henny »

Een netvoeding voor de Ranex is verkrijgbaar bij de Handyman, Gamma, Conrad enz... Ongeveer 10 Euro.

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

volgens de handleiding kunnen er 4 minipenlights in (type AAA) bij voorkeur alkaline; er is ook een aansluiting voor een adapter voorhanden, hiermede voorkomt u het voortdurend batterijen vervangen.

Marjan

Ongelezen bericht door Marjan »

Ben dus ook voor het eerst en gelijk voor het laatst ook bij Handyman wezen vragen naar batterijen of adapter bij Handyman. Wat zegt de Handyman, gaat u maar met dat apparaat naar de winkel waar u hem heeft gekocht!!! Handyman bedankt voor deze klantvriendelijke behandeling, vroeg me al af waarom ik nooit een klant in de winkel zag. Ga dus niet naar Handyman!!!

Gesloten