LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reactie op the phone house kwestie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
a-ha

reactie op the phone house kwestie

Ongelezen bericht door a-ha »

je moet eens bij een ander filiaal kijken of je het voor mekkaar krijgt dat ze voor je kijken of het second hand toestel is......... als namelijk een toestel terug komt, wordet dit toestel als second hand door verkocht...
je hebt van die lijers die hem naar nieuw omboeken...

ik beloof niets, maar geef mijn je imei nummer eens....

mike

Re: reactie op the phone house kwestie

Ongelezen bericht door mike »

ik heb een tijd geleden een telefoon bij phone hous nijmegen gekocht! ik heb er spijt van hij is nu in middels al 3x opgestuurdt voor een reparatie!! en nog steeds de zelfde klachten dus ik ging naar t for telecom en die zij als je telefoon 3x is opgestuurdt kun je een nieuwe eisen dus ik weer naar de phone house en ik kreeg weer niks inmiddels ben ik bezig met de onderzoek en dat heeft ook niks opgeleverdt dit is de laatste keer dat ik bij phonehouse nijmegen heb gekocht ik ga voortaan wel naar t for telecom of naar een andre telefoon winkel maar nooi meer naar de phonehouse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M.aarbodem

a-ha

Re: reactie op the phone house kwestie

Ongelezen bericht door a-ha »

Ik werk bij T, en heb hiervoor bij TPH gewerkt.
ik kan je zeggen dat TPh vroeger ook dat soort garanties hadden.
het grote verschil tussen T en TPH is dat T de toestelen echt terug stuurt, bij TPH boeken ze hem om tot 2nd hand en daarna weer terug naar nieuw. (niet alle filialen)

Gesloten