LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rekening UPC

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
resp0012460

Rekening UPC

Ongelezen bericht door resp0012460 »

Ik betaal mijn kabel TV een keer in de 3 maanden
met een giro-overschrijving.
Nu wordt er 84 cent extra berekend voor mijn betaalwijze , ik heb gebeld en men zei dat dat was omdat ik niet automatisch overmaakt
per incasso. Wie heeft hier ervaring mee, en mag dat sat zomaar?

Gast

Re: Rekening UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Ik betaal al jaren mijn internet aan UPC via een girobetaalkaart en betaal daar ook wel wat voor, maar dat vind ik niet erg. Toen ik nog automatisch betaalde, klopte heel vaak de rekening niet. Velen malen dubbel innen en dan moest ik ook steeds bellen à zoveel cent per minuut.

Nu heb ik overzicht over mijn maandelijkde betalingen en heb die paar cent er wel voor over.

neptunus1963

Re: Rekening UPC

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Ik denk dat UPC geen klanten wilt die met een acceptgirokaart betalen. Die kunnen hun eigen kosten in de hand houden en zelf bepalen wat ze al dan niet betalen willen in plaats van het feiot dat ze alle valse nota's die naar de mensen sturen ook automatisch van hun rekening kunnen afschrijven. Want wat dat laatste betreft vind ik dat levensgevaarlijk als het om UPC gaat. Dan betaal ik liever 0,84 aan administratieve kosten waar ook de portokosten bij zit en dat je het zelfbeschikkingsrecht hebt tot het eventueel te betalen nota, dan dat ze zomaar een valse rekening met honderden euros als een telefoonrekening, die nog vals is ook, zomaar van je bank- of girorekening kunnen afschrijven en waarbij ik dan lijdzaam moet toezien hoe nu weer rond te moeten komen deze maand, want UPC geeft het geld niet terug en stoneren is er niet altijd bij.

Verder trek ik altijd handmatig die kosten af inclusief de telefoontjes naar de helpdesk van UPC. Die betaal ik nooit. Verder ga ik eerst kijken wat er werkelijk door mij gebeld is. Spreken ze dat tegen, dan hebben ze pech. Doen ze dat twee maal zo iets, dan gaat het naar mijn advocaat. Daar ben ik zeer radicaal in. Je moet ze als het ware `africhten'. Ik ben de baas, want ik betaal de nota. Het zijn mijn centjes en daar kunnen ze het mee doen. Anders over en uit.

Een contract is een door beide partijen opgesteld document. Komen zij niet hun afspraken na, dan is altijd ontbinding van het contract mogelijk. Welk (wurg-)contract het ook is.

Groet,

Neptunus.

Gesloten