LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reparatie iPhone4 valt niet onder garantie van T-Mobile?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wiki87

Reparatie iPhone4 valt niet onder garantie van T-Mobile?

Ongelezen bericht door wiki87 »

Sinds vorig jaar zomer heb ik een iPhone 4 gehaald icm. met een 2 jarig abonnement bij T-mobile.

Ik ben hartstikke zuinig op mijn telefoon, gezien ik echt niet zonder kan omdat ik een eigen bedrijf run. Nooit laten vallen, geen waterschade of andere gekke dingen.

Tot ik vorige week mijn telefoon opeens niet meer kon opladen en de melding kreeg: 'dit accessoires wordt niet ondersteunt'. En dit met de originele oplader die meegeleverd is. Al snel was mijn telefoon helemaal leeg en zat ik met een groot probleem.

Vervolgens ben ik naar de T-mobile shop gegaan, in de winkel werd er naar mijn iPhone gekeken maar helaas er kon er niks aangedaan worden. De winkelmederwerker in Leiden, gaf aan dat ik gewoon garantie heb op het toestel en kon verwachten dat het toestel gemaakt zou gaan worden binnen de garantie. Zo gezegd zo gedaan, het toestel werd opgestuurd.

Enkele dagen later zie ik dat de reparatie-status online veranderd is, en dat er een prijsopgave naar mij toegestuurd is. Ik wou graag weten waar ik aan toe was en heb gelijk gebeld met de klantenservice. Deze vertelde mij dat de connector doorgebrand is en dat dit niet onder de garantie valt. Ik had maar een extra verzekering moeten afsluiten voor dit toestel, werd mij telefonisch benadrukt.

Kortom de enige optie was om tegen een bedrag van 178,75,- euro een nieuw toestel te ontvangen. Dit is voor mij alles behalve een acceptabele optie, gezien ik gewoon garantie op het toestel heb en een bepaalde verwachting heb over de levensduur van de iPhone 4.