LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reparatie KPN Prepay Mobile, type: Swing 620.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MarkyMark

Reparatie KPN Prepay Mobile, type: Swing 620.

Ongelezen bericht door MarkyMark »

KPN Prepaid mobile, type Swing 620 wilde op een morgen niet meer aan. Toestel was nog geen half jaar oud.
20 okt. 2004 ter reparatie aangeboden. Filiaal: Tell Me in Heerhugowaard [ Middenwaard winkelcentrum].
Slechte service [nu was de prijs nog maar 40 Euro dus kon volgens hen ook wel een nieuwe kopen...]. Ik vond het een principekwestie en nergens op slaan dus...

Na menigmaal aankaarten [en 2 keer langsgeweest] nog altijd geen nieuwe of gerepareerde mobile terug!
Ik vind het geen service...en onverschillige houding verkopers.
Het is nu reeds 8 dec. 2004.

Het tot slot maar een bij een concurrent een KPN-toestel gekocht waar dezelfde SIM-kaart ook op werkte...

Zijn er meer van dit soort klachten over LANGE reparatietijden bij KPN en Siemens [schijnen nu onder hetzelfde 'hoedje' te opereren ??? op de markt].

Getekend, een zeer ontevreden klant: M.Bruin.

Tosbaga

Re: Reparatie KPN Prepay Mobile, type: Swing 620.

Ongelezen bericht door Tosbaga »

Tell me heeft aantal primafoon winkels overgnomen maar is dus geen onderdeel van kpn!!

Je hebt je toestel aangeboden bj Tell me en die moeten hem opsturen naar de fabrikant

Als je je swing had gekocht bij een primafoon was hij meteen opgestuurd, want je hebt nu eenmaal garantie.

Niet uithalen naar kpn zonder dat kpn er schuld aanheeft!!

Dat een winkel kpn producten verkoopt wil niet meteen zeggen dat ze kpn zijn, of dat kpn verantwoordelijk is oor hun gedrag!!!

mosoog

Re: Reparatie KPN Prepay Mobile, type: Swing 620.

Ongelezen bericht door mosoog »

en dan is het ook nog zo dat kpn de toestellen niet maakt dames en heren. de swing komt gewoon van sendo of alcatel. zelfs nokia en philips hebben swings gemaakt.
en had je een extra garantie genomen had je gewoon een leentoestel gekregen zoals ik.

en och, even telefoon is wel zo goed voor de rust ;p

Gesloten