LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reparatie Samsung Galaxy S5

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
patjuh_016

Reparatie Samsung Galaxy S5

Ongelezen bericht door patjuh_016 »

Ik heb een Samsung Galaxy s5 die ik vorige week voor de 4de keer voor reparatie heb opgestuurd, hij zit nog in de garantie maar hoe zit het met het de voorwaarde want ik hoor allemaal verschillende dingen, ik hoor dat ik de dagwaarde van me telefoon krijg, maar ik hoor ook weer dat ik een nieuwe telefoon kan krijgen misschien dat jullie wij er mee kunnen helpen. hij is jammer genoeg 4 keer voor het zelfde weg geweest want dan had KPN mijn al een andere gegeven maar nu ligt het bij Samsung wat ze gaan doen, maar ik heb ik enig inspraak.

patjuh_016

Re: Reparatie Samsung Galaxy S5

Ongelezen bericht door patjuh_016 »

Ik heb nu contact gehad met de Teleplan en krijg de dagwaarde is dat normaal voor een telefoon van nog geen 1,5 kaar oud ik mijn ogen hoor je dan gewoon een nieuw toestel te krijgen

rropper

Ongelezen bericht door rropper »

Wij hebben op 1 november een Samsung S5 Neo voor de 2e keer ter reparatie laten ophalen.
Vervolgens 4 weken niets meer gehoord dus zelf gaan bellen met Dynafix en Samsung.
Toestel blijkt op 7 november als niet meer te repareren te zijn gemeld aan Samsung.
Nu proberen we al weken er achter te komen wat er nu gaat gebeuren een nieuw toestel of geld retour.
Je loopt bij Samsung tegen een muur aan. ze doen helemaal niets voor je behalve zich achter andere afdelingen verschuilen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

rropper schreef: Je loopt bij Samsung tegen een muur aan. ze doen helemaal niets voor je behalve zich achter andere afdelingen verschuilen.
via wie is de reparatie in gang gezet? En wie was de verkoper van de telefoon? Aangezien u gewoon recht heeft op handelsgarantie, zal de verkoper u hier verder mee kunnen helpen met of het vergoeden of vervangen van de telefoon.

Gesloten