LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ritel cashback scam

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
josrahdar

Ritel cashback scam

Ongelezen bericht door josrahdar »

Ritel.nl adverteert met 100 eu cashback voor Samsung s8 icm tele2 abo maar stuurt toestel op waarvoor actie niet geldt. NIET INTRAPPEN!!

Ik heb bij Ritel een s8 besteld icm tele2 abonnement. Op de site staat onder de telefoon vermeld dat er een cashback actie van samsung is als je bij tele2 een abo neemt. Dus ja dan ga ik ervanuit dat ze dan een telefoon opsturen waarvoor die actie geldt. Maar ze sturen een toestel op waarvoor de actie niet geldt! Volgens de klantenservice:

"Wij zijn niet verplicht om perse Nederlandse toestellen te verkopen, u zegt dat er nergens iets staat over buitenlandse toestellen, maar staat ook nergens dat wij verplicht zijn enkel Nederlandse toestellen te verkopen."

Ongeloofelijk gewoon, ze geven zelf toe dat ze de zaak flessen.

Op de site wordt duidelijk de suggestie gewekt dat je een toestel krijgt waarvoor de cashback actie geldt. Waarom zou je dat anders erbij zetten? Pure oplichting in mijn ogen.
Bijlagen
5.jpg
5.jpg (55.03 KiB) 736 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

NeoDutchio

Re: Ritel cashback scam

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Kleine correctie, u krijgt geen cashback, u krijgt € 100 terug voor uw oude telefoon.

Zojuist heb ik de voorwaarden van Samsung doorgelezen, maar hier staat Ritel niet tussen als partner. De actie is alleen geldig bij de partners die gebruikmaken van het Samsung inruil-platform, zijnde: de Samsung webshop, KPN, Telfort, Tele2, GSMweb, Wehkamp, Bol.com, Telecombinatie, PhoneHouse, Welcom, Optie1.
Ritel koopt dus niet rechtstreeks bij Samsung in waardoor samsung Ritel ook niet gekoppeld heeft aan deze aktie.
Dus Ritel beloofd een aktie die zij niet waar kunnen maken. Gelukkig heeft u een screenshot van deze aktie en kunt uw beklag gaan doen bij Ritel. U kunt opvolging van de aktie eisen, dus een oud werkend toestel opsturen en € 100 terug ontvangen.

josrahdar

Re: Ritel cashback scam

Ongelezen bericht door josrahdar »

Bedankt! Ja idd ik bedoelde inruilen idd. Bedankt voor de tip..

Gesloten