| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rommel bij KPN
rommel bij KPN
Ook ik kom per toeval achter een grove fout van KPN-mobiel. Vorig jaar maart verleng ik mijn contract met een jaar. Een abonnement van Personal Sim 2011 bel-sms 100, voor € 20,- p/m. Daar ik praktisch nooit over mijn bundel bel, kreeg ik vaak een factuur van rond de € 60,- gemiddeld. Heb daarover met KPN gebeld volgens hun was alles prima voor elkaar. Ik wilde zelfs mijn abonnement aanpassen maar dit ging niet volgens contract. Maart j.l. gaat mijn gsm stuk dus met hetzelfde contract Personal Sim 2011 bel-sms 100 kon ik een Samsung Galaxy krijgen. Ik had deze mobiel 2 dgn in huis maar kon er niet mee overweg. Bellen met KPN situatie uitgelegd en kon de Samsung direct omruilen met een NokiaC2. Met nog steeds hetzelfde abonnement. Nu blijkt echter dat ik nog steeds volgen mij te veel aan abonnementskosten betaal. Na het contract goed te hebben uitgepluist leek dit ook zo te zijn. Dan maar een mail naar KPN sturen met de vraag dit na te kijken en wat blijkt ik heb volgens KPN extra smsbundel van 1000sms genomen a € 10,- p/m + een smsbundel van 100sms € 5,- p/m dus geen € 20,- abonnementskosten maar € 35,- dit alles buiten mijn weten om. Ik schrok er eerlijk gezegd van. Enfin ik mail terug dat er nergens op mij nieuwe en oude contract staat dat ik extra smsbundels heb genomen alleen mijn Personal Sim 2011 bel-sms 100 voor € 20,- Na 6x een mail te hebben gestuurd met de vraag om € 210,- terug te storten op mijn rekening na dat KPN de fout heeft erkend lijkt het erop dat ik kan fluiten naar mijn centen. Dit is te belachelijk voor woorden, Als ik een maand te laat ben met betalen krijg ik een herinnering vergeet ik die dan komen er %en aan administratiekosten overheen, bij de derde keer een incassobureau met alle gevolgen van dien. En IK waar kan Ik nu naartoe?
-
Bob Schurkjens
Re: rommel bij KPN
Kpn heeft idd een hele slechte service
Ik had een dongel met abonnement voor 45 euro p/m, deze stond op mijn naam maar op mijn moeders bankrekening, dus ik was abonn houder en als enige ondertekend. Na ruim een jaar kon ik mijn abonn omzetten naar 20 euro p/m.
Dit had ik via mijn kpn gedaan en kreeg een bevestigingsmail. Maar dit werd niet nagekomen en er werd gewoon 45 euro afgeschreven de volgende maand, dit herhaalde zich 3 keer. Ik stuurde een email naar klantenservice en kreeg bericht terug dat ze dit betreurden en alsnog mijn abonn aan zouden passen. Dit had helaas ook geen effect en er veranderde niets, gewoon weer 45 euro dus. Nu was ik het zat en belde naar kpn en zei dat ze het abonn moesten stopzetten en ik (eigenlijk mn moeder dus) niet meer zouden betalen omdat kpn zich blijkbaar niet aan de regels hield. Een hoop gedreig met en van incasso als gevolg, nu kon de kpn dus ineens wel veel moeite doen.Toen hoorde ik van het incassobureau dat er een maand niet was betaald, maar daarvan ik geen bericht gehad, geen aanmaning en geen uitleg dat dit de rede was van het niet verlagen van het abonn. Maar nu blijkt dat ze mijn moeder hebben aangegeven bij crediet registr. Mijn vraag is of dat zomaar kan...?
Ik had een dongel met abonnement voor 45 euro p/m, deze stond op mijn naam maar op mijn moeders bankrekening, dus ik was abonn houder en als enige ondertekend. Na ruim een jaar kon ik mijn abonn omzetten naar 20 euro p/m.
Dit had ik via mijn kpn gedaan en kreeg een bevestigingsmail. Maar dit werd niet nagekomen en er werd gewoon 45 euro afgeschreven de volgende maand, dit herhaalde zich 3 keer. Ik stuurde een email naar klantenservice en kreeg bericht terug dat ze dit betreurden en alsnog mijn abonn aan zouden passen. Dit had helaas ook geen effect en er veranderde niets, gewoon weer 45 euro dus. Nu was ik het zat en belde naar kpn en zei dat ze het abonn moesten stopzetten en ik (eigenlijk mn moeder dus) niet meer zouden betalen omdat kpn zich blijkbaar niet aan de regels hield. Een hoop gedreig met en van incasso als gevolg, nu kon de kpn dus ineens wel veel moeite doen.Toen hoorde ik van het incassobureau dat er een maand niet was betaald, maar daarvan ik geen bericht gehad, geen aanmaning en geen uitleg dat dit de rede was van het niet verlagen van het abonn. Maar nu blijkt dat ze mijn moeder hebben aangegeven bij crediet registr. Mijn vraag is of dat zomaar kan...?