LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] route 66 navigatie via telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

route 66 navigatie via telefoon

Ongelezen bericht door Gast »

wie heeft er al ervaring met het navigatiesysteem route 66 via de mobiele telefoon????
werkt dit??/ en wat zijn de kosten hiervan uiteindelijk, want dat staat nergens vermeld op de orange website. de helpdesk zou het uitzoeken en mij terug bellen, maar natuurlijk nog niets vernomen.

Slider

Re: route 66 navigatie via telefoon

Ongelezen bericht door Slider »

Ik ben in het bezit van een Nokia 6600 met daarop Route 66.
Ik ben daar zeer tevreden mee en wat betreft de kosten, dit zijn alleen de aanschaf kosten van je telefoon en het software pakket.
Het contact via je grprs zijn geen kosten aan verbonden dit gaat met blue thoot, alleen zodra je gebruik wil maken van TMC info dan ga je wel telefoon kosten maken.

royal

Ongelezen bericht door royal »

Route 66 werkt super fijn op alle symbian toestellen dus als je er over denkt om er een aan te schaffen moet je het zeker doen. Over de kosten kan ik kort zijn want die zijn eenmalig. Bij BelCompany kost het pakket ongeveer 299 euro maar op internet vast goedkoper te vinden!!!
Maar ze hebben daar ook een qtek 2020 icm tomtom mobile voor 500 los. dan heb je een telefoon met windows met alles al voor geprogrameerd. Ik zou naar de dichtsbijzijnde BelCompany binnen lopen voor meer info.

Greetings Royal

En ja ik werk bij de BC.

ivanhoof

Ongelezen bericht door ivanhoof »

hallo, ik heb hier een vraag voor de gebruiker met de naam ROYAL.

ik vermoed na het inbrengen van adres dat de tel. u navigeert. Maar wat gebeurt er als je een stop inlast ? moet je dan alles terug inbrengen of heb je de keuze met die route 66 en vooral mobiel om de route terug op te nemen waar die gestopt is ?
En op welke manier breng je een adres in ? gaat dat vlot ?

Graag antwoord van ROYAL

Bij voorbaat dank,
wachtende ignace

Gesloten