LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Safe systems

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Safe systems

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had zojuist ook een dergelijk bedrijf aan de lijn. Safe systems uit Leeuwarden probeerde mij een beveiligingssysteem te slijten. Volgens de teamleider gebruikte ze een CD-ROM van KPN. Ik mag hopen dat KPN dit soort praktijken in voorwaarden verbied. Ik heb er een klacht over ingediend bij KPN, maar verwacht hier niet zo heel veel van.

Ik ben over het algemeen verder redelijk tevreden over hoe SZDM werkt, en ga dus soms ook met de direct marketeers in gesprek dat ze zich bij een dergelijke stichting zouden moeten aansluiten.

Groeten,

Pieter

Christian

Re: Safe systems

Ongelezen bericht door Christian »

Beste Pieter,

Er staat mij iets van bij dat bedrijven bij KPN diverse lijsten met persoonsgegevens op kunnen vragen, gerangschikt op diverse criteria. Ze verkopen deze gewoon aan bedrijven die ze nodig zijn. KPN rangschikt hun leden dan op diverse criteria waar een dergelijk bedrijf weer een selectie uit kan maken.

Aan de andere kant kan het ook gewoon zo zijn dat ze de telefoongids-cd van de KPN gebruiken en daar mensen uit pikken.

Heb je echter genoeg van al deze telefoontjes van goedkope leningen, een goed pensioen enz. enz. dan kun je je aanmelden bij infofilter. Sinds wij ons aan hebben gemeld, ik denk zo'n half jaar geleden, heeft er niemand meer gebeld om ons iets aan te smeren of voor telemarketing.

Het adres van infofilter: www.infofilter.nl

Christian

Gesloten