LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] samsung cash back

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marnouts

samsung cash back

Ongelezen bericht door marnouts »

ik ben al 3 maanden op het geld van de cash back aktie aan het wachten.
Ze zeiden dat het de 23e maart is overgemaakt maar geven zelf toe dat dit niet is gelukt omdat ZIJZELF een verkeerd iban nummer hebben ingevoerd.
Hierna weer een mail gekregen dat het goede iban nr nu is ingevoerd en dat het geld eraan komt MAAR .......na lange tijd wachten nog steeds niks.
Nu krijg ik weer een mail dat het geld de 23e maart is overgemaakt en dat het goede iban nummer er staat (ja duhhhh dat hebben ze inmiddels zelf aangepast volgens hun mail)
Misschien houdt de bank het vast zeggen ze dan, tuurlijk 3 maanden lang.
trap niet in deze aktie want het zijn afzetters

joost_elbers

Re: samsung cash back

Ongelezen bericht door joost_elbers »

Heb dezelfde ervaring. In december een Samsung SIII mini voor mijn ene dochter gekocht, met 40EUR cash back korting. Nooit iets van gezien. Voor mijn andere dochter een Samsung Young gekocht. Ik wacht nog steeds op de 20 EUR cash back.

LG precies dezelfde ervaring overigens. Zowel mijn zoon, mijn vrouw als ik een LG L5II gekocht, zou 20EUR worden teruggestort.
Kortom, ik ben er vijf keer ingestonken en heb 120 EUR voor de apparaten teveel betaald. Zo voelt dat.

brokkel

Ongelezen bericht door brokkel »

Vooral blijven vragen, stuur een email, maak een bericht op twitter.
Heb er zelf 9 maanden over moeten zeuren maar heb mijn 50 euro cashback op mijn tablet uiteindelijk wel gekregen.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Het kan ook goed gaan. Ik heb rond 20 april 2 smartphones gekocht (Galaxy S4) met een 100 euro cashback. En van beide telefoons heb ik het geld deze week ontvangen.
Tijdens deze periode diverse mails gehad, dat mijn gegevens ontvangen waren, daarna dat ze geaccepteerd waren vervolgens dat het geld overgemaakt zou gaan worden.
Het kan dus ook wel goed gaan.

PieterBas73

Ongelezen bericht door PieterBas73 »

Zelfde verhaal als vele anderen. In februari abonnement afgesloten bij Vodafone met cashback van € 100 van Samsung. Alle zaken toegestuurd. Eind mei bericht dat mijn rekeningnummer correct is verwerkt en de betaling binnen enkele werkdagen wordt uitgevoerd. Bij navraag vandaag via het dure informatienummer blijkt dat Samsung onder enkele dagen 30 dagen bedoelt. Dus eind juni bedrag binnen. Logisch toch?

Wat een waardeloze actie. Ik snap dat dit een goedkope financieringsconstructie is voor Samsung, maar houd je wel een beetje aan normale verwachtingen van klanten, denk ik.

Pieter Bas Schrieken

Gesloten