LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung E800 = KPN + TforTelecom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sonja1981

Samsung E800 = KPN + TforTelecom

Ongelezen bericht door Sonja1981 »

Ik wilde graag weten of er meerdere mensen problemen hebben met het mobiele toestel van samsung. Het betreft de E800.

Ik heb het toestel aangeschaft bij de T for Telecom. Het toestel heeft van meet af aan problemen gehad met het maken en behouden van verbindingen. Het toestel is in het afgelopen half jaar al meerdere malen "gerepareerd". 1e keer kreeg ik een nieuwe simkaart, omdat zij dachten dat het daar aan lag. (vergaten alleen te melden dat hier aan kosten 17 euro bijkwam, zag ik pas op mijn rekening van KPN), daarna is hij tot 3 x toe verstuurd naar een reparatiebedrijf waar t fot telecom mee samenwerkt. Na de eerste keer heeft hij het een tijdje gedaan, de 2 volgende keren heb ik een rapportage gekregen met de testen welke zij hebben uitgevoerd en blijkt dat zij iets hebben gedaan aan de display en aan de accu. Naar mijn weten ligt het maken van verbinding (kunnen bellen en gebeld worden) niet aan een van deze beide onderdelen.

Inmiddels hebben zij eindelijk een verzoek tot SWAP gedaan, (konden zij pas doen wanneer het toestel tot 3 x toe voor reparatie was opgestuurd) Dit betekend dat zij nu een verzoek hebben ingediend voor een nieuw toestel.
Ik zou hierover binnen 5 werkdgn bericht krijgen, het is inmiddels de 6e werkdag en ik heb wederom maar weer eens zelf contact opgenomoen.

Van de 6 maanden dat ik heb toestel in gebruik heb, heb ik het misschien een goede 2 maanden kunnen gebruiken.

Ik zou graag van meerdere mensen horen of zij ook slechte ervaringen hebben met de samsung E800 en de "service" van T for Telecom?

Met vriendelijke groet,
Sonja :cry: :cry:

Gast

Re: Samsung E800 = KPN + TforTelecom

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Sonja,

Ik vind dat je nogal kortzichtig reageert ( niet bedoeld om jou te beledigen ). Alle medewerkers van telecomwinkels willen jou niet terug in de winkel met een klacht, ze proberen dat altijd te voorkomen, want een blije klant is een klant die terugkomt. Maar je weet dat als je met techniek werkt, dat de situatie nou eenmaal zo is.
Belco, PH en T4t moeten procedures volgen die hun opgelegd worden door fabrikanten, van bovenaf dus anders wordt het produkt niet gerepareerd. Ik hoop dat je begrijpt dat de medewerkers er niks aan kan doen dat je toestel stuk is en hoop dan ook dat je zsm een goed werkend toestel zal hebben.
Over dat KPN kan ik kort zijn: Stom van die betreffende medewerker, het bedrijf zal het dan ook moeten vergoeden.

RSt

Re: Samsung E800 = KPN + TforTelecom

Ongelezen bericht door RSt »

toetsel volgende keer bij Primafoon (KPN winkel) kopen, daar wordt het probleem WEL na 1x opsturen opgelost want het is namelijk een heel erg bekend probleem bij dat toestel!!!

Gesloten