Hallo
Weer een klacht naar Proassist (hoop echt dat jullie een uitzending hier aan besteden)
mijn Samsung Galaxy S2 (hierna SGS2) heb ik helaas laten vallen en dus schade aan het toestel. beeldscherm defect en waterschade en baterij wil er zeer slecht uit.
Ik proassist gebeld en afspraak gemaakt dat ze hem de andere dag zouden op halen. dus 14-06-2012 stond er een medewerker van proassist voor de deur en hij haalde mijn SGS2 op kreeg hier op een leentoestel. een of andere Huawei U8350 dus tja niet echt gelijk waardig maar goed denk dit is tijdelijk. na een paar weken werd ik gebeld dat mij SGS2 gemaakt was. en ik dus een afspraak gemaakt wanneer ze hem brachten.
Op 09-07-2012 brachten ze mijn SGS2 terug (mijn vrouw heeft hem aangenomen) dus ik kom savonds helemaal blij thuis en ga hem testen. Dus simkaart erin maar helaas zeer slecht tot geen ontvangst paar keer aan uit gezet maar helaas niet mocht helpen. En het achter kantje zat niet vlak met de camera. Dus ik savonds direct weer Proassist gebeld naar veel heen en weer gediscuseer en overleggen werd mij bevestigt dat mij SGS2 de andere dag weer werd opgehaald.
Dus op 10-07-2012 kwam er weer een medewerker van Proassist aan de deur om mijn SGS2 weer optehalen. en een Samsung Galaxy Mini te brengen als leentoestel (Tot nu toe heeft dit dus proassit al veel geld gekost) na enkele malen met proassit gebeld te hebben hebben ze me verzekerd dat er een nieuwe SGS2 in bestelling is! maar hoelang dit gaat duren geen idee! terwijl er bij verschillende telefoon aanbieders de SGS2 gewoon op voorraad is!
dus kortom Proassist is dit een zeer slechte service en hoop dat hier ook wat mee wordt gedaan!
oplossing:
zeer snel een SGS2 leveren binnen een week (SGS2 is al een nieuwe in bestelling)
Of een andere gelijkwaardige telefoon
Of een SGS3 leveren evt een deel bij betalen (maar na deze fouten zou je niet hoeven bij te betalen)
vriendelijke groeten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung galaxy S2 Proassist
Re: Samsung galaxy S2 Proassist
U bent niet de enige met klachten!
Wij hebben de klacht dat er binnen 4 uur een I-Phone geleverd zal worden, maar na vanmiddag gebeld te hebben, word er over 3 dagen aan totaal ander soort smartphone geleverd en mijn I-Phone mee genomen ter reparatie.
Ik vind het een schande dat er niets aan dit soort practijken gedaan word en dat wij als consument maar aan ons lot worden over gelaten.
En T-mobile wast zijn handen in onschuld want zij verkopen de verzekering alleen maar!
Moet toch niet gekker worden he!
De verkopers van T-mobile weten dus niet wat voor producten zij verkopen!!
En zo wel, dan zijn zij dus net zo schuldig aan dit soort practijken.
Als er maar geld binnen komt!
Wij hebben de klacht dat er binnen 4 uur een I-Phone geleverd zal worden, maar na vanmiddag gebeld te hebben, word er over 3 dagen aan totaal ander soort smartphone geleverd en mijn I-Phone mee genomen ter reparatie.
Ik vind het een schande dat er niets aan dit soort practijken gedaan word en dat wij als consument maar aan ons lot worden over gelaten.
En T-mobile wast zijn handen in onschuld want zij verkopen de verzekering alleen maar!
Moet toch niet gekker worden he!
De verkopers van T-mobile weten dus niet wat voor producten zij verkopen!!
En zo wel, dan zijn zij dus net zo schuldig aan dit soort practijken.
Als er maar geld binnen komt!
Re: Samsung galaxy S2 Proassist
waarschijnlijk was het inderdaad handiger geweest hem niet te laten vallen