LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung Galaxy S7 Edge ontploft

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Nynb
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2018 15:42

Samsung Galaxy S7 Edge ontploft

Ongelezen bericht door Nynb »

Ruim een maand geleden is mijn Samsung galaxy s7 edge ontploft. Tijdens het opladen met een originele lader. Er moest een emmer water aan te pas komen om de vlammen te blussen. Gelukkig stond ik naast de telefoon toen het gebeurde en is mij veel materiële schade bespaard gebleven.
Buiten dat dit verschrikkelijk gevaarlijk en schrikken was vind ik het nog erger hoe Samsung Nederland met de situatie omgaat. Ze reageren nergens op. Ik heb herhaaldelijk zelf contact met de afdeling Voc gezocht om een status update te verkrijgen. Mij wordt dan elke keer beloofd dat er snel contact met mij opgenomen wordt maar dit gebeurt gewoon niet. 
De telefoon heb ik opgestuurd en er schijnt een schade expert naar gekeken te hebben maar wat en of Samsung gaat doen blijft onduidelijk.
Hoe nu verder?

sylvesterb
Berichten: 5056
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Samsung Galaxy S7 Edge ontploft

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Nynb schreef:Ruim een maand geleden is mijn Samsung galaxy s7 edge ontploft. Tijdens het opladen met een originele lader. Er moest een emmer water aan te pas komen om de vlammen te blussen. Gelukkig stond ik naast de telefoon toen het gebeurde en is mij veel materiële schade bespaard gebleven.
Buiten dat dit verschrikkelijk gevaarlijk en schrikken was vind ik het nog erger hoe Samsung Nederland met de situatie omgaat. Ze reageren nergens op. Ik heb herhaaldelijk zelf contact met de afdeling Voc gezocht om een status update te verkrijgen. Mij wordt dan elke keer beloofd dat er snel contact met mij opgenomen wordt maar dit gebeurt gewoon niet. 
De telefoon heb ik opgestuurd en er schijnt een schade expert naar gekeken te hebben maar wat en of Samsung gaat doen blijft onduidelijk.
Hoe nu verder?
Wanneer is het gebeurd?

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Samsung Galaxy S7 Edge ontploft

Ongelezen bericht door chrisd1 »

sylvesterb schreef:...Wanneer is het gebeurd?
De eerste 4 woorden van OP??

Mucha

Re: Samsung Galaxy S7 Edge ontploft

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Samsung Galaxy S7 Edge ontploft

Ongelezen bericht door Revoked »

Water over een ontbrandende accu...Jaja...

stofzuigertje

Re: Samsung Galaxy S7 Edge ontploft

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Stuur Samsung een link naar dit forum want ik wil hun kant van het verhaal ook wel eens horen.

Vooral als ze niets doen kan het hier bekend worden en hun omzet schelen.
Als ze uit coulance het goed oplossen en die kans bestaat....

16again
Berichten: 16536
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Samsung Galaxy S7 Edge ontploft

Ongelezen bericht door 16again »

Heb je nog beelden van het toestel en de schade?
Stuur die naar Samsung met verzoek om reactie.

Indien reactie uitblijft, zet de beelden eens op social media, kijken wat voor reactie je dan krijgt.

Nynb
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2018 15:42

Re: Samsung Galaxy S7 Edge ontploft

Ongelezen bericht door Nynb »

Revoked schreef:Water over een ontbrandende accu...Jaja...
Uiteraard heb ik eerst de lader uit het stopcontact gehaald en gewacht of de vlammen vanzelf zouden doven.. Toen dit niet het geval was moest ik toch actie ondernemen om niet de hele boel af te laten branden..

Nynb
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2018 15:42

Re: Samsung Galaxy S7 Edge ontploft

Ongelezen bericht door Nynb »

Samsung heeft de beelden, meerdere malen, en de telefoon van mij ontvangen. Helaas geen reactie.

Nynb
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2018 15:42

Re: Samsung Galaxy S7 Edge ontploft

Ongelezen bericht door Nynb »

Vandaag, na meerdere facebook posts aan Samsung, reactie van Samsung gekregen. Alleen totaal niet de reactie die ik verwachtte..
De telefoon heeft meerdere impactpunten waardoor de ontploffing niet onder de garantie valt??!
Dus gebruikerssporen rechtvaardigen een explosie?
Uiteraard heb ik direct weer contact opgenomen met Samsung Nederland. En uiteraard was weer de persoon die er over ging niet aanwezig. Ze zeggen morgen contact op te nemen.
Kan Samsung dit maken??

Gesloten