LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung Galaxy S7 Edge ontploft
Samsung Galaxy S7 Edge ontploft
Ruim een maand geleden is mijn Samsung galaxy s7 edge ontploft. Tijdens het opladen met een originele lader. Er moest een emmer water aan te pas komen om de vlammen te blussen. Gelukkig stond ik naast de telefoon toen het gebeurde en is mij veel materiële schade bespaard gebleven.
Buiten dat dit verschrikkelijk gevaarlijk en schrikken was vind ik het nog erger hoe Samsung Nederland met de situatie omgaat. Ze reageren nergens op. Ik heb herhaaldelijk zelf contact met de afdeling Voc gezocht om een status update te verkrijgen. Mij wordt dan elke keer beloofd dat er snel contact met mij opgenomen wordt maar dit gebeurt gewoon niet.
De telefoon heb ik opgestuurd en er schijnt een schade expert naar gekeken te hebben maar wat en of Samsung gaat doen blijft onduidelijk.
Hoe nu verder?
Buiten dat dit verschrikkelijk gevaarlijk en schrikken was vind ik het nog erger hoe Samsung Nederland met de situatie omgaat. Ze reageren nergens op. Ik heb herhaaldelijk zelf contact met de afdeling Voc gezocht om een status update te verkrijgen. Mij wordt dan elke keer beloofd dat er snel contact met mij opgenomen wordt maar dit gebeurt gewoon niet.
De telefoon heb ik opgestuurd en er schijnt een schade expert naar gekeken te hebben maar wat en of Samsung gaat doen blijft onduidelijk.
Hoe nu verder?
-
Re: Samsung Galaxy S7 Edge ontploft
Wanneer is het gebeurd?Nynb schreef:Ruim een maand geleden is mijn Samsung galaxy s7 edge ontploft. Tijdens het opladen met een originele lader. Er moest een emmer water aan te pas komen om de vlammen te blussen. Gelukkig stond ik naast de telefoon toen het gebeurde en is mij veel materiële schade bespaard gebleven.
Hoe nu verder?
De eerste 4 woorden van OP??sylvesterb schreef:...Wanneer is het gebeurd?
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Water over een ontbrandende accu...Jaja...
Stuur Samsung een link naar dit forum want ik wil hun kant van het verhaal ook wel eens horen.
Vooral als ze niets doen kan het hier bekend worden en hun omzet schelen.
Als ze uit coulance het goed oplossen en die kans bestaat....
Vooral als ze niets doen kan het hier bekend worden en hun omzet schelen.
Als ze uit coulance het goed oplossen en die kans bestaat....
Heb je nog beelden van het toestel en de schade?
Stuur die naar Samsung met verzoek om reactie.
Indien reactie uitblijft, zet de beelden eens op social media, kijken wat voor reactie je dan krijgt.
Stuur die naar Samsung met verzoek om reactie.
Indien reactie uitblijft, zet de beelden eens op social media, kijken wat voor reactie je dan krijgt.
Uiteraard heb ik eerst de lader uit het stopcontact gehaald en gewacht of de vlammen vanzelf zouden doven.. Toen dit niet het geval was moest ik toch actie ondernemen om niet de hele boel af te laten branden..Revoked schreef:Water over een ontbrandende accu...Jaja...
Samsung heeft de beelden, meerdere malen, en de telefoon van mij ontvangen. Helaas geen reactie.
Vandaag, na meerdere facebook posts aan Samsung, reactie van Samsung gekregen. Alleen totaal niet de reactie die ik verwachtte..
De telefoon heeft meerdere impactpunten waardoor de ontploffing niet onder de garantie valt??!
Dus gebruikerssporen rechtvaardigen een explosie?
Uiteraard heb ik direct weer contact opgenomen met Samsung Nederland. En uiteraard was weer de persoon die er over ging niet aanwezig. Ze zeggen morgen contact op te nemen.
Kan Samsung dit maken??
De telefoon heeft meerdere impactpunten waardoor de ontploffing niet onder de garantie valt??!
Dus gebruikerssporen rechtvaardigen een explosie?
Uiteraard heb ik direct weer contact opgenomen met Samsung Nederland. En uiteraard was weer de persoon die er over ging niet aanwezig. Ze zeggen morgen contact op te nemen.
Kan Samsung dit maken??