LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] samsung M8800

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hg.vorstenbosch

samsung M8800

Ongelezen bericht door hg.vorstenbosch »

Mijn dochter wilde een touchscreen toestel van samsung.
Dit ging met een bijbetaling van ong. 70 euro en een 2 jarig contract.
aankoopdatum 26/01/2009.
afgelopen week viel het touchscreen plotseling uit, geen probleem want er zat nog garantie op, opgestuurd en na een week kwam het toestel terug met de mededeling "printplaat onherstelbaar, totaal onderdelen en arbeid duurder dan toestel etc," Ook geen probleem dacht ik dus T mobile gebeld wanneer het toestel vervangen zou worden. hier was volgens de belboy geen kans op want dit viel niet onder de garantie. Mijn vervolg vraag was "kan ze dan met onmiddelijke ingang onder haar contract uit nu ze geen toestel meer heeft en dus niet meer kon bellen" hier was geen sprake van want ze was een 2 jarig contract aangegaan. Ze kan een nader toestel kopen.
Wat ik wel kon doen was Samsung bellen en vragen naar seccent opinien. Deze beldame wist me na een paar minuten te vertellen dat ze de foto's bekeken had en geconstateerd dat dat de printplaat zodanig was beschadigd en dat dan niet onder de garantie viel. Op mijn vraag waar de garantie wel voor was merkte ze op dat ze me niet verder kon helpen en wenste me veel sucses. Wat kan ik hier nog mee, is er een mogelijkheid om T.Mobile aan de garantie te houden.
Laatst gewijzigd door hg.vorstenbosch op 09 mei 2009 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.

jor

Re: samsung M8800

Ongelezen bericht door jor »

Misschien moet je de foto's opvragen. Als de printplaat gebroken is of uit andere zaken blijkt dat het gebruikers-abuse is zal het moeilijk worden. T-mobile hoeft dan niet een ander toestel te leveren en het contract moet uitgediend te worden.Goedkoop ander toestel nemen lijkt de enige optie.

Gesloten