LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung S300 JAVA

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
T.P.

Samsung S300 JAVA

Ongelezen bericht door T.P. »

Ik heb een vraagje over de Samsung S300. Er wordt beweerd dat het toestel JAVA downloads ondersteund. Op de website staat:

De Samsung S300 ondersteunt JAVA. JAVA is wereldwijd het meest veelzijdige softwareplatform en bij uitstek geschikt voor Internetconnectiviteit. J2ME is specifiek bedoeld voor mobiele apparatuur. Via WAP 1.2/GPRS en met de Direct @internettoets kunnen onder andere JAVA-games worden gedownload. In het menu zijn reeds enkele JAVA-applicaties voorgeprogrammeerd, zoals Bowling en Midpman.

Ik ben al een tijdje bezig maar het lukt mij niet. Ik krijg steeds de fout melding "Installatie fout" Ik probeer verschillende midlets van tussen de 9 tot 16kb met de extensie .jad en .jar. Kan iemand mij hier mee helpen? Van mijn zoektochten op internet weet ik dat er meer zijn met dit probleem. Alvast bedankt!

Gast

Re: Samsung S300 JAVA

Ongelezen bericht door Gast »

euhm, misschien een idee om samsung te bellen??

Klanten ServiceNr 0900-2020088 of Fax:0800-0221214
Openingstijden Maandag t/m vrijdag:09:00-18:00

Gesloten