| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung SGH-E250i Simlock T-Mobile met Orange Simkaart
-
Rolandroland
Samsung SGH-E250i Simlock T-Mobile met Orange Simkaart
Een kameraad van mij heeft een GSM gekocht. Het is een prepaid toestel van T-Mobile. Het was de bedoeling dat hij met zijn abonnement van T-Mobile (voormalige Orange) mee te gaan bellen. Maar de Orange Simkaart kan er wel in maar dan stuit je tegen de zogenaamde SimLock Code. Het is beide T-Mobile. Ik dacht dat als er een simlock op staat van T-Mobile dat je alles van T-Mobile er in kunt doen. Dit blijkt dus niet zo te zijn. Weet iemand een oplossing hiervoor? Al een e-mail gestuurd naar T-Mobile maar nog steeds geen reactie opgekregen.Dan maar bellen:Gebeld met T-Mobile zij gaven aan dat alleen de prepaid kaart van T-Mobile er in kan, die bij het toestel zat. Je kan er zelfs geen andere prepaid kaart van T-Mobile er in doen! Verder gevraagd dat je na 1 jaar gratis de simlock van het toestel kunt laten verwijderen. Ook dat kon zelfs niet. Ik meende toch echt dat hier in Nederland bepaalde regelgeving voor was?!Hij gaf wel de tip dat er meerdere wegen naar Rome zijn, en wellicht mogelijkheden op de markt zijn.
-
Toolboy
Re: Samsung SGH-E250i Simlock T-Mobile met Orange Simkaart
Rolandroland Pm me effe wellicht heb ik een oplossing. Groet T
-
stofzuigertje
Enkele hebben voor prepaid en abonnement verschillende simlocks om misbruik door goedkoper abonnementen te voorkomen.
Een winkel voor € 5 of € 10 kan de oplossing zijn.
Na 1 jaar bij nog werkende prepaid is dit gratis aan te vragen.
Een winkel voor € 5 of € 10 kan de oplossing zijn.
Na 1 jaar bij nog werkende prepaid is dit gratis aan te vragen.
-
Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADARbi***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk advies van pindakaaspotje maar ik dat gaat pas op als hij het toestel 1 jaar heeft en dat staat nergens. Er staat
Een kameraad van mij heeft een GSM gekocht. Het is een prepaid toestel van T-Mobile. Het was de bedoeling dat hij met zijn abonnement van T-Mobile (voormalige Orange) mee te gaan bellen
Gratis unlockcode krijg je pas na 1 jaar. Dus als hij hem net gekocht heeft is het zinloos om nu al te gaan klagen.
gr Henk
Een kameraad van mij heeft een GSM gekocht. Het is een prepaid toestel van T-Mobile. Het was de bedoeling dat hij met zijn abonnement van T-Mobile (voormalige Orange) mee te gaan bellen
Gratis unlockcode krijg je pas na 1 jaar. Dus als hij hem net gekocht heeft is het zinloos om nu al te gaan klagen.
gr Henk
-
Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat die kameraad van Roland nog een lopend contract bij Orange heeft,als hij namelijk verlengd wordt via T-mobile krijgt hij een T-mobile Sim en is alles opgelost. Mijn Orange sim werkt ook niet in een prepaid T-Mobiel maar de T-Mobile abonnement sim weer wel( Ik heb 2 abonnementen lopen 1 nog bij Orange en 1 bij T-Mobile) .Ik heb nu mijn contract van Orange verlengd bij T-Mobile en krijg een nieuwe sim.
gr Henk
gr Henk
-
Rolandroland
Hij is al langs geweest naar de winkel. En voor 10 euro was het opgelost.