LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] scarlet one

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tlangeveld

scarlet one

Ongelezen bericht door tlangeveld »

er wordt veel werk gemaakt van scarlet one, ben sinds jan 2005 overgestapt. alleen maar ellende. verkeerde rekeningen, klantenservice via telefoon niet of nauwelijks bereikbaar, via internet ook niet. beloftes worden niet nagekomen, geld wordt via incasso geind en moeilijk terug te krijgen omdat er gewoon geen kontakt mogelijk is met scarlet.
ik ben zeer kwaad.de klantenservice moet je ook nog betalen en wachttijden zijn absurd lang. :evil:

Gast

Re: scarlet one

Ongelezen bericht door Gast »

wij zaten er ook bij maar dan in belgie maar daar werden ook veel fouten gemaakt
internet aan sluiting daar dedenze al een maanden over en er was nog niks aan gesloten en toen zijn we weg gegaan maar we kregen wel rekeningen.
dus ik er naar toe gebeld en ze doen daar ook moeilijk hoor
maar een tijdje dat ik voor de zoveelste keer uit had gelegt dat we geen klant zijnwedt het stop gezet. een raar zootje hoor.
maar ik kan alleen zeggen gaat er niet bij het is alleen maar alende daar.
groetjes corina

Tirza

Ongelezen bericht door Tirza »

Ik heb me bij het begin van de Scarlet-campagne met Beau aangemeld bij Scarlet. Eindelijk alles overzichtelijk bij één aanbieder en dan nog stukken goedkoper ook. Wie wil dat niet?
Maar tot op heden bel ik alleen met Scarlet, maar niks gratis (zoals zij beweren). Lijkt me eerder duurder dan KPN. Daarnaast moet ik ook gewoon KPN blijven betalen. Zij geven aan dat service-nummer en 112 via hen blijft lopen, dus dat je altijd van hen afhankelijk blijft. Maar Beau zegt dagelijks toch gauw een keer of 100 dat dat anders is.
Over ADSL heb ik alleen te horen gekregen dat ze erg achter lopen. En mobiel heb ik gekozen voor nummerbehoud + een extra sim-kaart. Echter, beide met een nieuw nummer. Dus HELEMAAL NIETS van wat ze beloven. En maar doorgaan met reclame maken.
Verder zijn ze telefonisch nauwelijks bereikbaar, en als je iemand aan de lijn krijgt, geeft die te kennen dat je geduld moet hebben. Op e-mail wordt ook al niet meer gereageerd. Kortom, zij blijven in gebreken. Lijkt mij dat het contract eenzijdig per direct opgezegd kan worden. Of ga ik dan te kort door de bocht?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom verplaatsen??? Ruikt radar weer bloed aan de paal ?

Mevr. H.H. van Schie

Ongelezen bericht door Mevr. H.H. van Schie »

Ook ik ben overstag gegaan door de mooie reclamespot van Scarlet.
Maar oh oh als ik alles van te voren had geweten was ik er NOOIT aan begonnen.
Op 11 maart j.l. heb ik mij als nieuwe klant via internet aangemeld.
En toen begon de ellende al gelijk.
Kreeg 2 SIM-kaarten toegezonden terwijl ik er 1 had aangevraagd, maar oke foutje kan gebeuren toch ?.
Maar toen .... er werd een afspraak gemaakt om de modum te installeren. Op 20 april kwam er een monteur van KPN om te beoordelen of de modum kon worden aangesloten en op 28 april werd de modum geinstalleerd. Ik had geen vaste telefoonaansluiting dus was daar het wachten op...Scarlet zou bij de KPN een nieuw nummer aanvragen maar tot op heden krijgt men dit schijnbaar niet voor elkaar. Elke keer als ik bel wat mij zowat een halve dag kost ... Op 28 april kreeg ik eindelijk iemand van Scarlet aan de telefoon die mij melde dat er 25 nieuwe nummers beschikbaar waren vanaf 25 april en dat mijn nieuwe nummer daar bij zat dus moest nog even geduld hebben. Hedenmorgen opnieuw gebeld want na 2 weken wachten was ik toch wel benieuwd hoelang het nog duurde..maar kreeg te horen dat er nog geen nummer voor mij vrij was en dat dit minimaal nog 3 tot 4 weken kon duren...... ik bedoel maar...bij Scarlet wordt je geduld wel heeeel erg op de proef gesteld. Nadat ik melde dat ik van Scarlet afzag kreeg ik de medeling dat dat niet kon want ik zit vast aan een jaarcontract. Dit terwijl ik geen contract ontvangen heb laat staan heb kunnen tekenen. Hoop dat Radar aan deze bespottelijke situatie iets kan doen wat ik ben er van overtuigd dat vele mensen die zich ook gemeld hebben als nieuwe klant bij Scarlet in het zelfde onzekere schuitje verkeren.

ko1961

Ongelezen bericht door ko1961 »

ik werk vanuit huis via internet en telefoon,

door de hoge kosten leek mij de aanbieding van scarlet alles in een wel wat. Eind maart lid geworden en scarlet zou mijn tel aansluiting opzeggen en ik moest zelf mijn huidige internetverbinding opzeggen.

Nog heeeel duidelijk vermeld dat ik afhankelijk ben van een goede verbinding. Halverwege mei zou scarlet aangesloten worden en ik heb per eind mei mijn huidige verbinding opgezegd.....

en u raad het al.... scarlet geeft niet thuis, ik heb 4 dagen achter elkaar gebeld en mij werd beloofd dat ik teruggebeld zou worden ..niet dus.. Uiteidelijk zelf maar gebeld en nu zijn ze mn contract kwijt en moet ik 2 maanden wachten voordat ik uiteindelijk een verbinding heb van scarlet. Ik heb gezegd dat ik maar van scarlet afzie, nou zei de dame van scarlet dit moet u schriftelijk doen, terwijl ze mijn contract kwijt zijn?

Laat dit een waarschuwing zijn degene die met scarlet in zee gaat

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten