Goeden avond,
Ik heb een vraag betreffende schade aan mijn telefoon.
Het zit zo, per ongeluk is mijn telefoon in de wasmachine terecht gekomen en heeft daardoor schade geleden.
Nu was ik verzeker bij Safe & Sure voor val stoot en waterschade.
Heb mijn verhaal verteld zo als het zat.
Maar mij werd verteld dat het mijn eigen stomme schuld was en mijn zakken had moeten controleren als vorens in mijn kleding in de wasmachine stop.
En zij hebben mijn verzekering per direct stop gezet.
Maar als ik op mijn telefoon gaan staan was, een kast er op gevallen zou zijn of als de telefoon tijdens het afwassen in het tijltje met wat valt etc etc. Dan zou de telefoon wel vergoed worden.
Ik persoonlijk vind dit vrij cru.
Ik heb twee keer een klachten brief gestuurd, docht poederde zij mij twee keer af met het zelfde excuus dat het mijn eigenschuld is.
Is een verzekering er dan niet voor om schade te vergoeden over de verzekerde voorwerpen die schade op gelopen hebben? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik zit nu met een abonnement in mijn maag met internet, zonder telefoon.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schade geweigerd
-
Leo The Emperor
Re: Schade geweigerd
Zou hier het gezegde iemand afpoederen vandaan komen ...Ik heb twee keer een klachten brief gestuurd, docht poederde zij mij twee keer af met het zelfde excuus dat het mijn eigenschuld is.
Kijk eerst de polisvoorwaarden eens na, daar dient in te staan wanneer een schade gedekt is en wanneer niet.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 21 dec 2011 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt je telefoon ge-waspoedert
Maar even serieus. Verzekeringen doen er meestal alles aan om niet uit te hoeven keren. Kijk inderdaad is in je voorwaarden, wat staat daar in opgenomen over defecten door eigen schuld?
Volgens mij vergoed de inboedelverzekeraar ook de kosten niet als je je eigen huis in de fik steekt omdat je je interieur zat bent. Je had natuurlijk ook 'expres' je toestel in de wasmachine kunnen gooien omdat je een nieuwe wou.. Niet dat je dat hebt gedaan, maar het is wel een mogelijkheid waar de verzekeraar rekening mee houdt.
Maar even serieus. Verzekeringen doen er meestal alles aan om niet uit te hoeven keren. Kijk inderdaad is in je voorwaarden, wat staat daar in opgenomen over defecten door eigen schuld?
Volgens mij vergoed de inboedelverzekeraar ook de kosten niet als je je eigen huis in de fik steekt omdat je je interieur zat bent. Je had natuurlijk ook 'expres' je toestel in de wasmachine kunnen gooien omdat je een nieuwe wou.. Niet dat je dat hebt gedaan, maar het is wel een mogelijkheid waar de verzekeraar rekening mee houdt.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Probeer het toch maar via je inboedelverzekering, grote kans dat de dagwaarde wordt uitbetaald.
Bij mij is een gsm ooit in de toiletpot gevallen ( was al klaar en had al doorgetrokken hoor
) maar had een korte broek aan met kleine zakken en laat ik nu net een sms krijgen terwijl ik mn handen was en mn gsm valt in de pot.....tsja dat was nu echt gevalletje waterschade.
Inboedel verzekering gebeld, alles eerlijk verteld, moets brief schrijven ivm enorme drukte ivm......weet niet meer wat geloof vele schades ivm wateroverlast oid, maar kreeg toch zo'n 125,- terug.
Zal er best aan liggen hoe vaak je iets claimt bij de verzekering en aangezien ik amper wat claim zal dit wellicht hebben meegeteld.
s6
Bij mij is een gsm ooit in de toiletpot gevallen ( was al klaar en had al doorgetrokken hoor
Inboedel verzekering gebeld, alles eerlijk verteld, moets brief schrijven ivm enorme drukte ivm......weet niet meer wat geloof vele schades ivm wateroverlast oid, maar kreeg toch zo'n 125,- terug.
Zal er best aan liggen hoe vaak je iets claimt bij de verzekering en aangezien ik amper wat claim zal dit wellicht hebben meegeteld.
s6