afgelopen maand nogal een hoge rekening ivm ziekte in de familie. toevallig ook net mijn abonnement verlengd. bel en sms ik dus buiten mijn bundel voor 35 cent . wist ik niet maar ok had ik op moeten letten afijn een faktuur van 226 euro. kpn gebeld voor betalingregeling, prima kan allemaal . even zelf storneren bij de bank en dan ontvang ik 3 nieuwe fakturen tot zover allemaal goed,
krijg ik 3 dagen later een smsje van de kpn;
het bedrag [wat ik zelf storneerde] kan niet automatisch worden afgeschreven wegens te weinig saldo.
nou ja !!!!!!!!!!! ben echt beledigd.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] service kpn mobiel !!!!!!!!!!!!
Re: service kpn mobiel !!!!!!!!!!!!
Tsja, waar grote ondernemingen goed in zijn is standvastigheid. Waarschijnlijk heeft de aanpassing in hun systeem zich niet goed of niet optijd gekopieerd naar het factureersysteem. Et voila dat denkt ik ga lekker nog eens incasso doen want de vorige is gestorneerd.marjadb schreef:afgelopen maand nogal een hoge rekening ivm ziekte in de familie. toevallig ook net mijn abonnement verlengd. bel en sms ik dus buiten mijn bundel voor 35 cent . wist ik niet maar ok had ik op moeten letten afijn een faktuur van 226 euro. kpn gebeld voor betalingregeling, prima kan allemaal . even zelf storneren bij de bank en dan ontvang ik 3 nieuwe fakturen tot zover allemaal goed,
krijg ik 3 dagen later een smsje van de kpn;
het bedrag [wat ik zelf storneerde] kan niet automatisch worden afgeschreven wegens te weinig saldo.
nou ja !!!!!!!!!!! ben echt beledigd.
Zijn allemaal losse systeempjes die aan mekaar geknutseld zijn met plakband.
MAAR DAN GEWOON MET DE REDEN te weinig saldo . dat was niet zo, maar dat zeg je toch ook niet . echt niet klant vriendelijk
Zou dat niet gewoon een standaard sms zijn. Indien mislukte incasso, automatisch een sms. Is naar mijn idee klantvriendelijk, je weet dat er iets niet goed is gegaan. In uw geval niet direct van toepassing, maar toch.marjadb schreef:MAAR DAN GEWOON MET DE REDEN te weinig saldo . dat was niet zo, maar dat zeg je toch ook niet . echt niet klant vriendelijk
het was door mij zelf gestorneerd op aanraden van de telefoniste . standaard of niet . zet er dan wat anders in , om onbekende reden ofzo
Ik zou jezelf niet te druk maken over een zo'n smsje, maar meer over het niet kunnen betalen van 200€