LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] service LG

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
frankjoke

service LG

Ongelezen bericht door frankjoke »

Ik heb mijn mobiele telefoon na drie reparaties voor de viede keer aangetekend naar LG gestuurd met de garantie dat ik een nieuw toestel zou krijgen maar nu 6 weken en een heleboel telefoontjes later heb ik nog geen telefoon en bellen ze mij ook niet terug. Het toestel is nog maar van mei j.l. maar voordurend kapot geweest. Wat kan ik nu nog doen?

Pieter Romein

Re: service LG

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Misschien dat je al bezig bent op dit forum een oproep te doen om meer klachten te bundelen, dan kan dat als een collectieve zaak aangepakt worden. Als ze niet reageren op je aangetekende schrijven, moet er nog een tweede keer aangetekend aangemaand worden. Als ze dan niet reageren, dan hoop ik dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt om die in te schakelen. Bij onvermogen kun je trouwens sowieso met een bewijs van onvermogen juridische hulp inschakelen.Er is echter wel een bedrag / grens waaronder men niets doet, maar met een collectieve aanpak kom je er samen boven.
Andere opties:
consumentebond inschakelen of andere consumentenbelangenbehartigers.
Of de ombudsman inschakelen en de pers inschakelen wil ook nog wel eens helpen.

Gesloten