LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service zeer onder de maat

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ckenswiel

Service zeer onder de maat

Ongelezen bericht door ckenswiel »

Hallo ik heb een maand of vier geleden voor onze kids een abonnement afgesloten bij hollandsenieuwe. In eerste instantie leek alles goed te gaan, totdat bij mijn dochter continue haar bel te goed binnen twee weken op was. Na controle bleek dat er ergens bij hollandsenieuwe een mobiel vodafone nummer als buitenlands nummer herkend werd.

Na vele mailtjes kreeg ik dan eindelijk iemand aan de lijn die het na anderhalve week op had gelost. Nu zijn we een maand of drie verder en na eigen onderzoek kom ik er achter dat de fout die ik hiervoor aangaf, weer is ontstaan, waardoor mijn dochter binnen twee weken geen beltegoed heeft.

Na vele mailtjes, waarin de toon steeds minder vriendelijk werd, werd er uiteindelijk contact met me opgenomen met als oplossing dat ze het gaan onderzoeken. Terwijl men al weet dat de fout bij Hollandsenieuwe ligt. Ondertussen zijn we twee weken verder en er is nog geen enkele terugkoppeling. Terugbellen is niet mogelijk en er is geen enkele compensatie geboden, terwijl ik in nog geen kwartier kon achterhalen dat onze dochter al voor zo'n € 30,00 is gedupeerd.

Ik zou graag zien dat er vanuit tros radar eens wat aandacht wordt geboden aan deze provider, die voor het afsluiten van nieuwe contracten, je als klant direct weet te vinden, maar eenmaal klant. Dan is de weg naar contact zeer beperkt en bijna onmogelijk

Ik hoor ook graag of ik van dit abonnement af kan komen. Het concept is goed echter de service is beneden alle peil die ik tot opheden helaas heb mogen ervaren.

MAXIEM

Re: Service zeer onder de maat

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ckenswiel
Ik zou graag zien dat er vanuit tros radar eens wat aandacht wordt geboden aan deze provider, die voor het afsluiten van nieuwe contracten, je als klant direct weet te vinden, maar eenmaal klant. Dan is de weg naar contact zeer beperkt en bijna onmogelijk
Advies: stuur eens een berichtje naar Antoinette Hertsenberg van Radar persoonlijk. Geef daarin duidelijk aan, dat de service van deze provider een ramp is en dat er op de verschillende consumentensites zeer veel klachten over die service zijn. Laat jouw dochter zelf ook in de brief aan het woord. Zoiets vertedert en dan heb je meer kans dat er met die brief wat gedaan wordt.

Sukses, Maxiem.

Gesloten