Hoi allemaal.
Ik heb in september mijn abonnement verlengt bij telfort op internet bij gsm track.
Bij mijn abonnement heb ik een benq siemens ef81 gekocht.
Ik heb er precies 1 maand plezier van gehad.
De telefoon was toen gecrasht. Ik kon er niets meer mee. Nadat ik contact heb gehad met gsm track moest ik hem maar naar hun opsturen zodat de telefoon gerepareerd werd.
Dit zou 2 tot 3 weken duren.
Na 4 weken heb ik een mail gestuurd waar mijn mobiel bleef.
Ik kreeg toen te horen dat benq siemens failliet was en dat ze een andere reparatiedienst aan het zoeken waren en zodra de gsm gerepareerd was deze naar mij zou opgestuurd worden.
Ik heb toen 2 weken gewacht en toen weer contact met gsm track opgenomen hoe de status was en of een alternatief was voor de gsm.
Als antwoord kreeg ik dat ik maar geduld moest hebben en dat er geen ander alternatief was en ze geen leentoestellen hadden.
Weer 2 weken later heb ik gemaild naar gsm track om te vragen of dat hun enige service was wat ze me konden bieden om maar te zeggen dat ik geduld moest hebben en hun excusses aan te bieden. Ze vertelde me toen dat alles voor 1 januari terug gestuurd zou worden naar de klanten.
Ik heb toen een koppeling gekregen via e repair en daar kon ik dan via mijn i mei nummer de stauts volgen van mijn gsm.
Ik kijk dus iedere dag hierop vanaf ik die koppeling heb gekregen en deze staat nog steeds op "in behandeling reparateur".
Kort gezegd ik zit dus al 4 maanden zonder mijn gsm en gsm track doet hier niets aan. Ik heb nog een mail van de directie gekregen van gsm track naar aanleiding van een mail van mij. Ze schrijven dat per 1-1-2007 de garantie is vervallen van benq siemens en dat er geen garantiefonds is die het overneemt. Ze schrijven dat alle gsm's die voor 31-12-2006 zijn opgestuurd nog worden gerepareerd. Ze zeggen dat ik in geen enkel geval recht heb op andere dingen omdat mijn gsm gemaakt word. Omdat benq siemens failliet is kunnen zij er verder ook niets aan doen.
Wie kan mij hier bij helpen.
Ik heb tenslotte een abonnement bij hun afgesloten met een gsm waarvoor ik heb bijbetaald waarvan ik maar 1 maand gebruik heb mogen maken.
Kan ik hiermee stappen ondernemen? of heeft het geen nut.
Wie of wie kan mij helpen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] siemens benq ef81
Re: siemens benq ef81
Je bedoeld BENQ MOBILE HOLDING B.V.
Die is nog niet failliet maar dat zit wel aan te komen. Op 27 december 2006 werd er voorlopige surceance aan hun verleend en er is een crediteurenvergadering op 21 februari aanstaande.
Ik zou zeggen neem regelmatig contact zodat je gsm gerepareerd word.
Die is nog niet failliet maar dat zit wel aan te komen. Op 27 december 2006 werd er voorlopige surceance aan hun verleend en er is een crediteurenvergadering op 21 februari aanstaande.
Ik zou zeggen neem regelmatig contact zodat je gsm gerepareerd word.