LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siemens Gigaset 120 weigert op te nemen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Emma72

Siemens Gigaset 120 weigert op te nemen

Ongelezen bericht door Emma72 »

Ik heb in maart/april 2005 een Siemens Gigaset 120 gekocht. Nu blijkt dat af en toe als de telefoon overgaat en je probeert het gesprek aan te nemen, dat de opneem-toets niet functioneert. Erg leuk, maar niet heus.

Vorig jaar dus maar eens gebeld met Siemens. Keurig te woord gestaan, probleem was bekend en ik moest zus-en-zo maar eens proberen. Als het probleem zich voor bleef doen, moest ik eind januari 2006 maar weer eens bellen, want ze wilden de basisstations gaan vervangen.

Eind januari dus weer gebeld. Te horen gekregen dat er nog niets bekend was en dit is zus-en-zo-maar-dan-anders moest proberen. Probleem bestaat dus nog steeds, dus in februari/maart weer gebeld.

Toen zijn mijn adresgegevens genoteerd en ik zou volgende week worden teruggebeld door de klantenservice om het basisstation te laten omruilen.

Er gebeurde ..... niks. Dus twee weken later maar weer eens gebeld. Nee, dat had ik verkeerd begrepen, er was namelijk nog niets over bekend wanneer de basisstations omgeruild zouden worden. Ik moest dus maar geduld hebben.

Het is nu eind april en ik heb nog steeds geduld......

Ik vind het absoluut bespottelijk dat Siemens nog steeds dit toestel verkoopt, terwijl ze weten dat er een probleem is en dat ze bestaande klanten al zo lang laten zitten.

Heel handig als er iemand belt en je moet besluiten om 'm maar zo snel mogelijk weg te drukken. Nu maar hopen dat de klant aan de andere kant van de lijn denkt dat ze zelf iets verkeerds gedaan hebben. En zo niet, weer een opdracht gemist. Dank je wel, Siemens!

By the way, petje af voor de helpdeskmedewerkers. Ik denk dat zij ook niet goed worden van al die telefoontjes over dit toestel. Hoe lang houd je het vol om te zeggen dat je nog niets weet. Lijkt me geen leuke job!

kanovaarder

Re: Siemens Gigaset 120 weigert op te nemen

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Waarom iedereen maar blijft bellen en nog vaak ook de verkeerde persoon blijft aanspreken voor garantie en/of service is mij een raadsel.

Immers, het is alleen de verkopende partij die de aangewezen persoon is die de garantie moet geven en de zaak moet repareren (laten repareren.)

1, hooguit 2 telefoontjes moeten toch voldoende zijn?
Daarna de verkopende partij een aangetekende brief sturen met bericht van ontvangst en daarin vermelden: a/ de klacht. b/ de termijn die u redelijk acht dat het probleem moet zijn opgelost. c/ Bij het niet nakomen van de overeenkomst die u heeft met deze verkopende partij deze in gebreke stellen en hem erop wijzen dat in dat geval u de overeenkomst als nietig beschouwd en het aankoopbedrag terug eist.
Volgens de huidige wet heeft u dan juist gehandeld en is de verkopende partij aanspreekbaar voor a l l e kosten die u heeft gemaakt en moet maken om uw wettelijk recht alsnog te verkrijgen.

Fluitje van een cent toch?

Gesloten