LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siemens M35: kan niet bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Peter

Siemens M35: kan niet bellen

Ongelezen bericht door Peter »

Via een actie van de Postbank kreeg ik twee jaar geleden een Siemens M35. Nu ben ik erg tevreden over het toestel, maar ik heb een serieus probleem met de batterij. Als ik het ding een hele nacht oplaad, werkt 'ie gewoon, maar zodra ik word opgebeld en de telefoon aanneem, krijg ik de melding dat de batterij op is. De telefoon valt vervolgens uit, maar als ik 'm vervolgens weer aanzet, is de batterij gewoon nog vol en kan ik 'm nog zeker een dag aan laten staan. Todat ik weer gebeld word... Weet iemand waar dit aan kan liggen of is mijn batterij gewoon kapot??

Dank,

Peter

An

Re: Siemens M35: kan niet bellen

Ongelezen bericht door An »

Hoi Peter.

Ik las net over jou Postbank mobieltje en die heb ik ook, maar ik heb geen klachten of problemen waar jij het over hebt. Dus denk ik wel dat het aan een kapotte batterij ligt.
M.v.g.An

Peter

Ongelezen bericht door Peter »

In ieder geval bedankt voor je reactie :) Een vriend van me zei dat het wellicht aan een losgeraakte SIM-kaart kon liggen.

An

Ongelezen bericht door An »

Hou Peter.

Dat zou ook zomaar kunnen hoor! Ik heb er ook eigenlijk weinig of geen verstand van als dat ik je gewoon even wou zeggen dat ik die problemen niet heb.
Maar zo leer ik ook weer wat en weet het misschien ook voor de volgende keer.
Bedankt ook voor jou reactie.
Gr. A.n

Gesloten