ik heb vorig jaar augustus een Siemens-s55 gekocht bij Tell-ME, toen ik de telefoon in gebruik nam kwam er in beeld :SCHRIJFFOUT SIM.
Ik terug naar TELL-ME en daar kreeg ik te horen dat het aan een voltage verschil van de sim-kaart en de telefoon lag.
wie kent dit probleem nog meer?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] siemens-s55/t-mobile
Re: siemens-s55/t-mobile
hoi
ik werk bij een telecomwinkel en die melding hebben vrijwel alle siemens toestellen (tenminste de nieuwere series) ICM een nieuwe
simkaart t-mobile, het komt door het volgende: het toestel leest de simkaart ,maar kan door de geheugengroote van de tmobile sim het niet goed lezen,vandaar de melding schrijffout sim ,het is echter iets
wat verder geen problemen veroorzaakt want je er kan er niets aan doen om het op te lossen.
gr,paul
ik werk bij een telecomwinkel en die melding hebben vrijwel alle siemens toestellen (tenminste de nieuwere series) ICM een nieuwe
simkaart t-mobile, het komt door het volgende: het toestel leest de simkaart ,maar kan door de geheugengroote van de tmobile sim het niet goed lezen,vandaar de melding schrijffout sim ,het is echter iets
wat verder geen problemen veroorzaakt want je er kan er niets aan doen om het op te lossen.
gr,paul
maar ik kan een aantal instellingen hierdoor niet wijzigen, bijvoorbeeld instellingen voor sms
Dat is onzin, de 'schrijffout SIM' heeft TOTAAL geen invloed op de verdere werking van het toestel. Dat je de SMS instellingen (welke instellingen bedoel je eigenlijk ?) niet kan wijzigen, ligt dus aan iets anders. En er is trouwens al wel een software update te krijgen die het 'probleem'verhelpt. Even naar de winkel, dus.