Beste ,
ik zit met het volgende probleem :
op 08-08-2012 had ik opeens op mijn mobiel geen ontvangst meer ( simkaart deed niks meer)
hierop ben ik 13-08-2012 naar de winkel gegaan, hier heeft de medewerker met de helpdesk gebeld deze gaf aan dat er een andere simkaart was geactiveerd ( vonden ze heel vreemd ) hebben toen de oude simkaart weer geactiveerd en gezegd om de rekening in de gaten te houden en anders te bellen met de helpdesk.
op 21-08-2012 kwam de rekening binnen. Hierop staat een bedrag van 86.39.
Na de online specificaties te hebben bekeken staat er een 0900-1594 nummer dat gebeld is in de avond van 8 augustus en nacht van 9 augustus 2012
hierop meteen gebeld naar de kpn aangezien wij van niks wisten en het was precies in de periode dat de sim het niet deed. mijn vader heeft als eerste gebeld hierop werd in eerste instantie aan gegeven dat er gebeld was en dat we gewoon maar moesten betalen, hierna heb ik zelf gebeld en toen gaven ze aan dat ik de volgende dag moesten terug bellen naar de klachtendienst
op 22-08-2012 gebeld met klantenservice hieraan weer het hele verhaal uitgelegd en gaven aan dat het gecrediteerd zou worden. echter moesten wij wel de rekening betalen en wordt het bedrag verrekend met andere facturen , aangezien ik niet in 1x dit bedrag zo voor kan/ga schieten ben ik het hier niet mee eens. dit ook aangegeven aan kpn maar die zeiden dat hun zo werken en dat ze er niks aan gaan doen.
het bedrag wat wel gebeld is door mij heb ik netjes betaald alleen het credit bedrag niet.
hierop heb ik een herinnering ontvangen. niks meegedaan , tot op vandaag opeens het nummer was geblokkeerd kpn weer gebeld en die willen eerst het geld zien.
echter ben ik dit niet van plan te betalen aangezien wij geen fout hebben gemaakt maar KPN.
wat zijn hierin mijn rechten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sim Kaart Gedupliceerd
Re: Sim Kaart Gedupliceerd
Wat hierin je rechten zijn zou ik niet weten.theorganiser schreef:op 22-08-2012 gebeld met klantenservice hieraan weer het hele verhaal uitgelegd en gaven aan dat het gecrediteerd zou worden. echter moesten wij wel de rekening betalen en wordt het bedrag verrekend met andere facturen , aangezien ik niet in 1x dit bedrag zo voor kan/ga schieten ben ik het hier niet mee eens. dit ook aangegeven aan kpn maar die zeiden dat hun zo werken en dat ze er niks aan gaan doen.
het bedrag wat wel gebeld is door mij heb ik netjes betaald alleen het credit bedrag niet.
hierop heb ik een herinnering ontvangen. niks meegedaan , tot op vandaag opeens het nummer was geblokkeerd kpn weer gebeld en die willen eerst het geld zien.
echter ben ik dit niet van plan te betalen aangezien wij geen fout hebben gemaakt maar KPN.
wat zijn hierin mijn rechten
Maar ik weet wel dat dit de standaard werkwijze van de KPN is. Ik heb op deze wijze ook een paar maal de (foutieve) rekening voorgeschoten en dit werd netjes de maand daarop verrekend.
De rekeningen worden automatisch gemaakt en afgehandeld. Ook dit soort crediteringen gaan het automatische systeem in. Door de rekening niet volledig te betalen is het proces automatisch verder gegaan en is het gebruik van Uw telefoon geblokkeerd. Nu bent U nog verder van huis.
U schrijft ook dat U niets fout gedaan hebt. Dat klopt misschien wel, maar als u op donderdag 8 augustus meteen met de klantenservice contact opgenomen had, hadden ze ook geconstateerd dat er iets mis was en hadden ze Uw oude kaart kunnen activeren en was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest. U hebt zelf gewacht tot maandag 13 augustus om aktie te ondernemen.