Mijn abo gaat aflopen bij T-Mobile dus ben ik aan het rondneuzen welk toestel en abo ik nu wil. Nou zag ik tot mijn verbazing dat T-Mobile bij nieuwe abo's en verlengingen 2,50 euro per kwartaal kosten gaat rekenen voor SIM kosten. Deze kosten zou zijn voor oa simkaart activatie en je voicemail. Voorheen zouden deze kosten in de belminuten zijn meegerekend, nu moet je dat apart gaan betalen. Ik vind het eigenlijk maar een raar verhaal.
Hebben andere providers deze kosten ook?? Want ik zit nu toch sterk te denken aan overstappen.... En welke provider raden jullie dan aan??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SIM kosten bij T-Mobile??
-
Fleurtjuh666
Re: SIM kosten bij T-Mobile??
Ik denk dat elke provider wel voor- en nadelen heeft, omdat er zoveel klanten zijn per provider natuurlijk goede en slechte verhalen. Denk dat je zelf even goed zult moeten kijken wat je precies zoekt (dus hoeveel belminuten, sms'jes, internet etc.).
Ik zit zelf bij vodafone, en heb nog niet eerder gehoord van een apart 'sim-tarief', terwijl ik al jaren voicemail gebruik (en toevallig vandaag nog een nieuwe gratis sim heb gekregen omdat de oude stuk is :p).
Ik zit zelf bij vodafone, en heb nog niet eerder gehoord van een apart 'sim-tarief', terwijl ik al jaren voicemail gebruik (en toevallig vandaag nog een nieuwe gratis sim heb gekregen omdat de oude stuk is :p).
Re: SIM kosten bij T-Mobile??
TS: Alleen T-Mobile vraagt deze kosten.
Vraag beantwoord
Vraag beantwoord