| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sim only
Re: sim only
Even T-Mobile bellen daar je vraag stellen is allemaal gratis en dan eventueel meteen verlengen als tarief je bevalt.
Je krijgt daar toch echt het juiste antwoord ook staan alle tarieven op de internet site, vaak krijg je bij verlengen een eurotje korting op het abonnement.
Je kan ook naar een T-Mobile shop gaan als je dat liever wil.
gr Henk
Je krijgt daar toch echt het juiste antwoord ook staan alle tarieven op de internet site, vaak krijg je bij verlengen een eurotje korting op het abonnement.
Je kan ook naar een T-Mobile shop gaan als je dat liever wil.
gr Henk
Die vraag heb ook gesteld maar ivm afwezigheid van mijn vrouw wilde T mobile daar geen antwoord op geven.
Je kan het abonnement na verlopen contract met in acht neming van opzegtermijn van 1 maand beeindigen.
zie consuwijzer
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... zegtermijn
Voor verleningen kan alleen uw vrouw zorgen zij is de contractant.
Verder staan alle nieuwe abonnementsvormen op site T-Mobile of ga eens langs bij een telefoonwinkel in de buurt en vraag daar de tarieven.
gr Henk
zie consuwijzer
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... zegtermijn
Voor verleningen kan alleen uw vrouw zorgen zij is de contractant.
Verder staan alle nieuwe abonnementsvormen op site T-Mobile of ga eens langs bij een telefoonwinkel in de buurt en vraag daar de tarieven.
gr Henk
Ja weet je wat het namelijk is ze heeft nog het oude relax sim only zonder sms,want sms kan ze niet en wil ze niet,dus wil je het abbo verlengen of vernieuwen dan zit er altijd een sms bundel bij,dus als het oude abbo stilzwijgend doorloopt wat zal dan het maand tarief zijn,daar hoeft Tmobile toch niet zo geheimzinnig over te doen?
Op de factuur onder de maandkosten staat de prijs van het abonnement zonder de korting. Tel de btw erbij op en je weet precies hoeveel het abonnement normaal kost.
Oke er staat onder maandkosten 10,29 en de btw 19% 1,20,dat zou dus rond 11,50 euro komen voor 200 belminuten?
Om een bedrag exlusief btw om te rekenen naar een bedrag inclusief btw moet je het bedrag vermenigvuldigen met 1,19.
€10.29 x 1,19 = €12.25
€10.29 x 1,19 = €12.25