Nou lijk ik al meerdere telefoons gesloopt te hebben met dit simkaartje (op 5 volt) aangezien nieuwere toestellen (die ik bij mijn verlenging bij Telfort heb gekregen) hier niet goed mee om kunnen gaan en een nieuw simkaartje nodig hebben op 3 volt.. Telfort weet dat soort dingen, ik als klant weet dit niet.. Kom ik nu pas achter terwijl mijn huidige toestel al weer naar de ** is; hij blijft vaak in een reboot loop hangen en kan maar sporadisch bellen.. internetten gaat vaak al helemaal niet meer..
Nu had ik 2 weken geleden dus een nieuw simkaartje aangevraagd, en ze waren zo goed om die gratis te geven.. die heb ik vrijdag de 6de van juli laten activeren.. Midden in het gesprek met de Telfort medewerker die hem ging activeren werd mijn oude simkaart en dus mijn active telefoon connectie meteen ongeldig.. al was dat helemaal niet erg want mijn nieuwe simkaart zou nu moeten werken.. dacht ik..
Helemaal niks..
Ik vorige week maandag (9 juli) gebeld, ze zouden het binnen 5 werkdagen voor mij oplossen..
We zijn nu 1 week verder, en dus de beloofde 5 werkdagen verder, en nog steeds geen oplossing..
Naast dat ik al maanden loop te **-en met telefoons die steeds stuk gaan, uitvallen en in reboot loops vast blijven hangen vanwege een simkaart die al lang en breedt vervangen had moeten worden voor een simkaart van een nieuwere generatie.. kan ik nu echt helemaal niks meer.. niet eens een bankbetaling..
Ik heb vandaag een paar keer met Telfort aan de lijn gehangen maar niemand daar wilt iets concreets (toe)zeggen.. Ze verdienen gehoorlijk goed aan mij.. (hoogste klasse) ..plus dat ze al maanden vangen voor mobiel internet dat ik niet eens kan gebruiken.. maar ik heb het gevoel dat ik als klant ergens helemaal achteraan de lijn sta bij ze.. geen prio.. zo lijkt het..
Helaas geen uitzicht op een oplossing..