LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] simlockvrij maken Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pvdvaart

simlockvrij maken Telfort

Ongelezen bericht door Pvdvaart »

Al een week of 7 ben ik bezig om mijn prepaid mobieltje ( O2) , meer dan een jaar in gebruik, simlock vrij te krijgen. Telfort verwijst naar SonyEricsson, die wijst terug naar Telfort, de Imei code die in het mobieltje staat is bij Telfort niet bekend, ze stuurden me 4 combinaties met als gevolg dat ik nu geen toegang meer heb tot het netwerk, ze zeggen steeds dat ze eraan werken en dat als ik over twee weken nog niet gehoord heb nog maar eens moet mailen, en dat gaat nu al weken zo. Inmiddels heb ik wel een SB 500 abonnement bij telfort afgesloten, maar kan nog steeds mij mobieltje hiervoor niet gebruiken.
Dus : PAS OP, als je eenmaal bij Telfort gelokt bent, ben je niet zo maar van je sinLOCK af.

angelique

Re: simlockvrij maken Telfort

Ongelezen bericht door angelique »

waarom heb je dan geen sim-lock vrije telefoon gekocht??? De meeste mobieltjes zijn tegenwoordig sim-lock vrij bij een abb. Het is wel jammer dat het zo moet lopen, hoop voor je dat het snel opgelost wordt!

!!!!!!

Ongelezen bericht door !!!!!! »

Je moet gewoon de klantenservice bellen!
Alles netjes uitleggen en zeggen dat je er zo niet verder mee kunt gaan. En vragen wat zij als oplossing zien. Eis ook wat dingen! Vraag ze of ze zo snel mogelijk je weer kunnen laten bellen, dat je immers dus een abo hebt en dat je wel betaalt!!! Blijf wel vriendelijk! K heb namelijk niet zo'n goede ervaring met deze helpdesk van Telfort! Maar als je vriendelijk blijft en alles duidelijk uitlegt ben je er veel sneller!

Helpt dit allemaal niet, stuur dan een aangetekende brief naar TELFORT! Waarin je ook zegt dat je niet van plan bent om voor je abo te betalen of om je contract voort te zetten, zeg dat je met deze klacht naar het forum bent geweest en dat je ook Radar of KAssa laat inschakelen.

Veel succes!

lunadepuna

Ongelezen bericht door lunadepuna »

ook ik heb niet al te goede ervaringen met telfort en ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. al zou dat wel zo moeten zijn natuurlijk

een paar jaar geleden heb ik een telefoon gekregen van de postbank. die is toen veelvuldig in radar geweest omdat ie niet te activeren was. daar had ik gelukkig geen problemen mee.
bij mij begon de ellende toen ik ging samenwonen en samen met mijn vriend besloot om 1 gezamenlijke rekening te nemen bij Rabobank. Mijn postbankrekening heb ik voor bepaalde doeleinden nog even aangehouden maar toen dat niet meer nodig was heb ik hem opgezegd.
en op een kwade dag was mijn beltegoed op. geen probleem dacht ik, dan haal ik wel even een belkaart. (vroeger ging dat automatisch via de girofoon van de postbank maar dat kon nu immers niet meer).
maar als ik het betreffende nummer belde werd ik direct doorverbonden naar de postbank. grumpffff. dus dan maar de simlock verwijderen. geen probleem want meer dan een jaar oud......... toch?? nee dus. het toestel kent de imei code gewoon niet. jammer??? ja nogal want toen moest ik er meer naar een winkel waar ze dat voor mij wilden doen maar dat kost wel 10 euro. tja, moest toch maar gebeuren. ben mijn telefoon een week kwijt geweest omdat ze het niet voor elkaar kregen, schijnt nogal goed (lees te goed) beveiligd te zijn. maar uiteindelijk, na een week, was mijn telefoon sim lock vrij. joepie??? nee!!!! de sim kaart die er in zat was nog steeds gerelateerd aan de postbank dus moest ik ook nog een nieuwe sim kaart kopen. ik had al een belkaart t.w.v. 20 euro van telfort, dus wat doe je dan??? dan koop je een sim kaart van de telfort. stom stom stom stom stom.
de sim kaart kost ook 20 euro en daarvoor kreeg ik 10 euro beltegoed en 60 sms-jes. die beltegoed had ik snel genoeg te pakken maar na drie telefoontjes van gemiddeld tien minuten per keer, 35 cent per minuut heb ik het opgegeven wat betreft de sms-jes. die ben ik inmiddels al lang kwijt aan het belbedrag................
ik heb nog wel ter vergoeding 5 euro extra beltegoed gekregen omdat ze me steeds zolang in de wacht hebben gezet, maar zoals gezegd, nog geen 1 sms-je
ben niet boos, wel heeeeeeeeeeeeeel verdrietig..................

pemooi

Ongelezen bericht door pemooi »

inmiddels kun je bij telfort ook online je unlock-code aanvragen, www.telfort.nl

Gesloten