Omdat ik vorige maand mijn bundel voor bellen heb opgemaakt werd mijn sim geblokkeerd met als gevolg dat ik in die periode niet kon internetten (bellen lukt wel) terwijl ik bij lange na niet buiten mijn internetbundel zat. Gevolg, ik kan al een week niet op internet komen en de ene dag dat het wel kon (22 juni) mocht ik leuk voor de gprs data betalen terwijl ik nog 450mb dataverkeer over had!
De website van simpel ligt er ook al dagen of misschien weken uit (was even op vakantie)
Mijn vraag is, is dit voldoende om simpel in gebreke te stellen en zo de overeenkomst te beëindigen? Voor mijn werk moet ik altijd mijn mail kunnen controleren en dat is nu niet mogelijk.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] simpel, kan niet internetten
Re: simpel, kan niet internetten
Dit weekend niet kunnen bellen en geen SMS.
Vandaag weer een storing en onderhoud op de site van Simpel, dus niet te bereiken.
Zeer storend dat ik weer niet bereikbaar ben en ook niets met Simpel kan vanwege hun gebrekkige en storingsgevoelige site.
Drama, niet aan beginnen.
Vandaag weer een storing en onderhoud op de site van Simpel, dus niet te bereiken.
Zeer storend dat ik weer niet bereikbaar ben en ook niets met Simpel kan vanwege hun gebrekkige en storingsgevoelige site.
Drama, niet aan beginnen.
Re: simpel, kan niet internetten
Sorry!
Momenteel is Mijn Simpel in onderhoud.
Daarom zijn we even niet bereikbaar.
Ja, en dat al de hele dag.
Niets nieuws bij Simpel.
Momenteel is Mijn Simpel in onderhoud.
Daarom zijn we even niet bereikbaar.
Ja, en dat al de hele dag.
Niets nieuws bij Simpel.